Skip Navigation Links



 
Skip Navigation Links
Anunt cu privire la organizarea examenului de promovare în grad profesional imediat superior pentru funcţionarii publici de execuţie

Bucureşti, 15 mai 2014


 

 

Având în vedere

Referatul înregistrat sub nr. 261/23.04.2014  privind necesitatea organizării examenului de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut de funcţionarii publici, în luna iunie 2014;

Informarea nr. 10380/23.04.2014  transmisă Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici privind organizarea examenului de promovare în grad profesional imediat superior;

Luând în considerare prevederile

         Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări;

         Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificări şi completări;

         Legii nr. 284/2010-Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificări;

        

         Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează examen în vederea promovării în grad profesional superior celui deţinut de funcţionarii publici de execuţie din cadrul instituţiei, în următoarele condiţii:

 

         Promovarea se face prin transformarea postului ocupat de funcţionarul public care a promovat examenul, la gradul profesional imediat superior celui deţinut, drepturile salariale urmând a fi stabilite pentru o funcţie similară în plată, la treapta 3 de salarizare a funcţiei respective.

 

 

CONDIŢIILE DE DESFĂŞURARE A EXAMENULUI:

         Examenul constă în 3 etape succesive:

         Selecţia dosarelor

         Proba scrisă

         Interviul

         Selecţia dosarelor se va realiza în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

         Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

         Data probei scrise: 17 iunie 2014, ora 09.00, la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;

         Data probei interviu: data şi ora susţinerii se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă a examenului, dar numai târziu de 5 zile lucrătoare.

        

CONDIŢII DE PARTICIPARE LA EXAMEN:

          Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

         a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;

            b) să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;

            c) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

 

Dosarul de concurs se depune în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului  privind organizarea examenului de promovare, respectiv în intervalul 15 mai 2014-3 iunie 2014, inclusiv, la persoana desemnată secretar al comisiei de examen şi va conţine:

         a) copie de pe carnetul de muncă şi adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;

         b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor  profesionale individuale din ultimii 2 ani calendaristici;

         c) formularul de înscriere, pus la dispoziţie de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1.

 

 

COMPARTIMENTELE ÎN CARE SE VA ORGANIZA EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL

 

 

Nr. Crt.

Nume, prenume funcţionar public

Funcţia publică deţinută

Compartimentul

Gradul profesional obţinut după promovare

1.

Toplean Mircia

consilier

asistent

Serviciul Abuz, Neglijare, Trafic, Violenţă în Familie, Repatriei şi Libera Exprimare a Opiniei Copilului

principal

2.

Dinu Roxana Maria

consilier

asistent

Biroul Prestaţii Persoane cu Handicap

principal

3.

Boştină Anca Alina

consilier

asistent

Biroul Evidenţa şi Plata Prestaţiilor Sociale

principal

4.

Crîsmaru Mariana

consilier

asistent

Serviciul Familial Persoane cu Handicap  Grav

principal

5.

Ivan Dana

consilier

principal

Serviciul Prevenire

superior

6.

Tusluc Felicia Nicoleta

consilier

principal

Serviciul Prevenire

superior

7.

Devittor Anghelina

consilier

principal

Serviciul Financiar Salarizare

superior

8.

Baidoc Ionela Lucica

consilier

asistent

Serviciul Financiar Salarizare

principal

9.

Vladu Valentina

consilier

asistent

Biroul Contabilitatea Patrimoniului

principal

10.

Badea Magdalena

referent

principal

Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul

superior

11.

Rotaru Cristina

consilier

asistent

Serviciul Monitorizare, Analiză Statistică, Indicatori de Asistenţă Socială şi Incluziune Socială

principal

 

 

 

BIBLIOGRAFIA STABILITĂ PENTRU EXAMENUL DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL IMEDIAT SUPERIOR CELUI DEŢINUT

 

Serviciul Abuz, Neglijare, Trafic, Violenţă în Familie şi Exprimarea Liberă a Opiniei Copilului, Serviciul Prevenirea Separării Copilului de Familie:

 

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 272/2004 privind  protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată.

 

Serviciul Familial Persoane cu Handicap Grav:

 

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificări şi completări

  • Hotărârea Guvernului nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.

     

     

     

    Serviciul Prevenire:

     

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificări şi completări.

     

    Serviciul Financiar-Salarizare:

     

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificări şi completări

  • Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificări şi completări.

 

Serviciul Registratură, Relaţii cu Publicul:

 

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 232/2002.

     

    Biroul Prestaţii Persoane cu Handicap:

     

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificări şi completări

  • Hotărârea Guvernului nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.

     

    Biroul Evidenţa şi Plata Prestaţiilor Sociale:

     

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificări şi completări

  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificări şi completări.

     

    Biroul Contabilitatea Patrimoniului:

     

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificări şi completări

  • Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.

 

Serviciul Monitorizare, Analiză Statistică, Indicatori de Asistenţă Socială şi Incluziune Socială:

 

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificări şi completări

  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificări şi completări

  • Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată

  • Hotărârea Guvernului nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificări şi completări.

     

NOTĂ:

toate actele normative se au în vedere cu modificările şi completările, inclusiv forma republicată, în vigoare la momentul susţinerii examenului.

 

Informaţii suplimentare privind examenul de promovare se pot obţine de la Serviciul Juridic, Contencios şi Resurse Umane: doamna Anca Duţă-consilier şi doamna Iuliana Matus-consilier.

  
  Harta site-ului DGASPC Sector 1
 Administrare