Direcția Generala de Asistenta Sociala si Protecția Copilului Sector 1, in calitate de beneficiar in cadrul proiectului „ORIZONT 2009” organizează concurs de angajare conform anexelor:
1. Perioada de înscriere: 02.11.2011 – 08.11.2011
2. Selecția dosarelor: 09.11.2011
3. Interviul: 10.11.2011
Dosarele de înscriere se depun la sediul Centrului Multifuncțional Nazarcea, din str. Nazarcea nr. 24-28, tel 021.310.34.38, persoana de contact: Florin Giosan – Coordonator Componenta 3, tel. 0728.937.973
ANEXA I
Numărul, nivelul posturilor, denumirea posturilor, principalele cerinţe ale posturilor,
bibliografia şi tematica, condiţiile generale şi specifice de ocupare
Nr. Crt. | Tip post | Nivel studii | Nivelul postului | Condiții generale pentru ocupare | Principalele cerințe ale postului | Număr posturi |
1. | Instructor brutărie | Generale / Medii | Execuţie | Calificare in domeniu, experiența relevanta in domeniul de activitate
| Coordonarea si implicare activa in activitățile atelierului de brutărie | 1 |
2. | Instructor spălătorie | Generale / Medii / Superioare | Execuție | Calificare in domeniu, experiența relevanta in domeniul de activitate
| Coordonarea si implicare activa in activitățile atelierului de spălătorie | 1 |
Posturile pentru care se organizează concursul vor fi in cadrul Componentei 3 a proiectului „ORIZONT 2009” care se implementează in cadrul Centrului Multifuncțional Nazarcea, din str. Nazarcea nr. 24-28.
Angajarea se face pe o perioada determinata ( 01.12.2011 – 30.11.2012) cu posibilitatea de prelungire după finalizarea implementării proiectului. Salarizarea acestor posturi pe perioada menționata mai sus se va face exclusiv din bugetul proiectului, conform contractului de finanțare.
OBIECTIV GENERAL AL PROIECTULUI :
Creșterea gradului de integrare in munca a persoanelor cu dizabilitati prin dezvoltarea unei întreprinderi sociale pilot cat si prin formarea profesionala a specialiștilor implicați in procesul de integrare socio-profesionala a acestor persoane.
OBIECTIVE SPECIFICE:
1. Dezvoltarea unei întreprinderi sociale pilot formată din 7 ateliere protejate, destinate persoanelor cu dizabilităţi;
2. Evaluarea competenţelor şi aptitudinilor şi încadrarea în muncă, în cadrul celor 7 ateliere, a 60 de persoane cu dizabilităţi;
3. Formarea profesională şi dezvoltarea competenţelor a 188 de specialişti care desfăşoară activităţi în domeniul protecţiei persoanelor defavorizate;
4. Evaluarea şi consilierea vocaţională a 450 persoane cu dizabilităţi, în vederea integrării pe piaţa muncii.
Proiectul este structurat pe 3 Componente
COMPONENTA 1: Introducerea în COR a ocupaţiei de consilier vocaţional, elaborare standard ocupaţional pentru consilierul vocaţional şi formare şi certificare consilieri vocaţionali.
COMPONENTA 2: Înfiinţare a 3 centre de evaluare vocaţională (DGASPC Sector 1, DGASPC Sector 6, DGASPC Prahova)
COMPONENTA 3: Înfiinţare întreprindere socială pilot ce va cuprinde 7 ateliere lucrative:
- Atelier de croitorie
- Atelier de modelare obiecte din lut
- Brutărie
- Tipografie
- Spălătorie ecologică
- Atelier de lumânări
- Atelier de grădinărit (sera)
Condiții specifice de ocupare a posturilor:
INSTRUCTOR BRUTARIE:
Cunoștințe:
1. diploma de absolvire curs de brutar
2. cunoștințe de operare a calculatorului
Cerințe comportamentale:
1. rezistenta la stres;
2. abilitați de lucru cu persoane cu dizabilitati.
3. menținerea unei atmosfere colegiale in relațiile de munca;
4. receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);
5. abilitați de coordonare, planificare si organizare;
6. flexibilitate in gândire.
INSTRUCTOR SPALATORIE:
Cunoștințe:
1. diploma de absolvire curs de specialitate, școala profesionala
2. cunoștințe de operare a calculatorului
3. studii generale, medii sau superioare
Cerințe comportamentale:
1. rezistenta la stres;
2. abilitați de lucru cu persoane cu dizabilitati.
3. menținerea unei atmosfere colegiale in relațiile de munca;
4. receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);
5. abilitați de coordonare, planificare si organizare;
6. flexibilitate in gândire
Titlul proiectului: ORIZONT 2009
Beneficiar: Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului sector 1
Numărul de identificare al contractului: POSDRU/84/6.1/S/49167
APROBAT,
DIRECTOR GENERAL/MANAGER PROIECT
DĂNUŢ IOAN FLEACĂ
FIŞA POSTULUI
DENUMIREA INSTITUŢIEI: DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI- SECTOR 1
PROIECT POSDRU/84/6.1/S/49167 - ORIZONT 2009
DENUMIREA POSTULUI: INTRUCTOR BRUTARIE
FUNCŢIA: INSTRUCTOR BRUTARIE
NUMELE ŞI PRENUMELE OCUPANTULUI POSTULUI:
ATRIBUŢII CE REVIN ANGAJATULUI:
- organizeaza productia in timpul programului de munca si distribuie sarcini fiecarui membru component al acestuia (persoane adulte cu dizabilitati) incat sa asigure realizarea cantitativa si calitativa a comenzilor zilnice, la timp, conform graficului de livrare;
- calculeaza necesarul de materii prime si incrediente si raspunde de asigurarea acestuia pentru productia zilnica;
- urmareste zilnic stocurile de materii prime si incrediente, precum si rulajul acestora in procesul de productie;
- prepara aluatul conform retetelor de fabricatie si a instructiunilor tehnologice aprobate de conducerea unitatii si raspunde de nerespectarea acestora;
- urmareste asigurarea greutatii per bucata pentru fiecare sortiment in parte si pentru toata productia;
- urmareste cu atentie functionarea fiecarui utilaj si are obligatia sa informeze coordonatorul unitatii despre orice defectiune care apare in timpul programului de lucru;
- organizeaza activitatea la nivelul schimbului si distribuie sarcini fiecarei persoane componente a echipei ( persoane adulte cu dizabilitati) astfel incat sa asigure conditiile de igiena si de siguranta a alimentelor necesare pentru o buna desfasurare a proceselor de productie;
- verifica zilnic modul de indeplinire a sarcinilor de serviciu a persoanelor implicate in procesul de productie;
- se ocupa de efectuarea instruirilor tinerilor din brutarie pe teme de igiena si de siguranta alimentelor;
- indeplineste orice alte sarcini care i se incredinteaza de catre conducerea unitatii, sub rezerva legalitatii acestora.
RESPONSABILITATI CE REVIN ANGAJATULUI
- raspunde de receptia cantitativa si calitativa a materiilor prime si a incredientelor;
- raspunde de realizarea consumurilor specifice de materii prime si incrediente in raport cu productia realizata si cu calitatea materiilor prime utilizate;
- raspunde de respectarea instructiunilor tehnologice pe tot parcursul procesului de fabricatie si de modul in care se respecta parametrii de lucru:
· Rapunde de cantarirea corecta a materiilor prime si incredientelor pe fiecare sarja de fabricatie;
· Raspunde de respectarea timpilor de framantare pentru realizarea unui aluat de consistenta normal, bine framantat;
· Urmareste respectarea conditiilor de temperatura si de umiditate la dospire, precum si a timpilor de realizarea a acesteia pentru a asigura obtinerea unor produse de calitate;
Obligaţiile şi răspunderile ce revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
a) să utilizeze corect echipamentele de muncă şi echipamentele de transport;
b) să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
c) să aducă la cunoştinţa conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
d) să respecte prevederile stipulate în Regulamentul Intern şi/sau Contractul Colectiv de Muncă;
e) să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
f) să dea relaţiile solicitate de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari;
g) să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii echipamentelor de muncă;
h) să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau lucrătorii desemnaţi, pentru
a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
i) să cunoască măsurile de prim ajutor care trebuie luate în caz de accidentări sau îmbolnăviri profesionale.
FIŞA POSTULUI
DENUMIREA INSTITUŢIEI: DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI- SECTOR 1
PROIECT POSDRU/84/6.1/S/49167 - ORIZONT 2009
DENUMIREA POSTULUI: INTRUCTOR SPALATORIE
FUNCŢIA: INSTRUCTOR SPALATORIE
NUMELE ŞI PRENUMELE OCUPANTULUI POSTULUI:
ATRIBUŢII CE REVIN ANGAJATULUI:
- organizeaza procesul de spalare, urcare si calcare in timpul programului de munca si distribuie sarcini fiecarui membru component al acestuia (persoane adulte cu dizabilitati) incat sa asigure realizarea cantitativa si calitativa a comenzilor zilnice, la timp, conform graficului de livrare;
- urmareste zilnic stocurile de detergenti, precum si rulajul acestora in procesul de spalare;
- urmareste cu atentie functionarea fiecarui echipament si are obligatia sa informeze coordonatorul unitatii despre orice defectiune care apare in timpul programului de lucru;
- organizeaza activitatea la nivelul schimbului si distribuie sarcini fiecarei persoane componente a echipei ( persoane adulte cu dizabilitati) astfel incat sa asigure o buna desfasurare a proceselor de spalare, uscare, calcare si depozitare;
- verifica zilnic modul de indeplinire a sarcinilor de serviciu a persoanelor implicate in procesul de productie;
- pregătește si organizează prin activitati didactice si practice cu personalul atelierului de spălătorie pentru dobândirea de cunoștințe pentru utilizarea echipamentelor din atelier.
- indeplineste orice alte sarcini care i se incredinteaza de catre conducerea unitatii, sub rezerva legalitatii acestora.
RESPONSABILITATI CE REVIN ANGAJATULUI
- raspunde de receptia cantitativa si calitativa a detergentilor;
- raspunde de realizarea consumurilor specifice de detergenti in raport cu productia realizata si cu calitatea materiilor prime utilizate;
- raspunde de respectarea instructiunilor tehnologice pe tot parcursul procesului de spalare, urcare, calcare si de modul in care se respecta parametrii de lucru:
Obligaţiile şi răspunderile ce revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
a) să utilizeze corect echipamentele de muncă şi echipamentele de transport;
b) să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
c) să aducă la cunoştinţa conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
d) să respecte prevederile stipulate în Regulamentul Intern şi/sau Contractul Colectiv de Muncă;
e) să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
f) să dea relaţiile solicitate de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari;
g) să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii echipamentelor de muncă;
h) să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau lucrătorii desemnaţi, pentru
a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
i) să cunoască măsurile de prim ajutor care trebuie luate în caz de accidentări sau îmbolnăviri profesionale.
- motivația candidatului pentru postul pe care aplica;
- experiența profesionala anterioara;
- experiența in munca cu persoanele cu dizabilitati;
- cunoștințe teoretice profesionale;
- comportament in situații de criza;
- capacitatea de analiza si sinteza;
- inițiativa si creativitate.