- Numărul posturilor, nivelul posturilor, denumirea posturilor, structurile în care se află posturile, scopul principal al postului, bibliografia şi tematica, condiţiile generale şi specifice de ocupare;
- Dosarul de concurs, probele de concurs, alte informaţii în legătură cu concursul;
- Dispoziția Nr.2935/25.04.2023- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului în vederea ocupării unor posturi vacante sau temporar vacante corespunzătoare funcţiilor contractuale din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, anunţul se publică la sediul instituţiei și pe pagina de internet www.dgaspc-sectorul1.ro.
ANEXA
numărul posturilor, denumirea posturilor, nivelul posturilor scoase la concurs, structurile în cadrul cărora se află acestea, precum și perioada și durata timpului de lucru, documentele necesare înscrierii, condițiile generale și condițiile specifice, bibliografia şi tematica
POSTURILE PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS:
Farmacist șef serviu – 1 post
Referent – 2 posturi
Muncitor calificat (brutar) – 1 post
Muncitor necalificat – 2 posturi
Îngrijitor – 1 post
CONDIŢII DE OCUPARE
Pentru ocuparea posturilor vacante, candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale şi specifice de ocupare, după cum urmează:
Condiţiile generale:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile generale prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice:
SERVICIUL FARMACIE
NR. CRT | DENUMIRE POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | DURATA POSTULUI | CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPARE | SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI | NR. POSTURI CONCURS |
1. | Farmacist – șef serviciu
| S | conducere | nedeterminată | Absolvent cu diplomă de licență al Facultății de Farmacie, cu specializarea Farmacie Aviz valabil eliberat de Colegiul Farmaciștilor din România Condiții de vechime: minim 2 ani în specialitatea studii | Gestionarea medicamentelor, aplicarea procedurilor specifice privind obiectul de activitate al departamentului | 1 |
BIBLIOGRAFIE:
Farmacist – șef serviciu
- Cristea Aurelia Nicoleta (sub redactia) - TRATAT DE FARMACOLOGIE, Ed. Medicala, Bucuresti, 2005/2006
- Dobrescu Dumitru si colaboratorii - MEMOMED, Ed. Universitara, Bucuresti, 2021
- *** Agenda medicala, Ed. Medicala, Bucuresti, 2021
- Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma in domeniul sanatatii, actualizata;
- Legea nr. 157 din 18 iulie 2008 pentru completarea alin. (2) al art. 218 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii;
- Legea nr.46 din ianuarie 2003 privind drepturile pacientului;
- Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare;
- Legea nr. 339 din 29 noiembrie 2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope;
- Hotararea nr. 1915 din 22 decembrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope;
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice - achizitia de produse
- Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica / acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (doar achizitia de produse);
- Ordinul nr. 444/2019 - Norme privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor farmaceutice;
- Regulamentul Delegat (UE) 2019/161 al Comisiei din 2 octombrie 2015 de completare a Directivei 2001/83/CE a Parlamentului European si a Consiliului prin stabilirea de norme detaliate pentru elementele de siguranta ce apar pe ambalajul medicamentelor de uz uman;
- Ordinul nr. 1473/2018 privind aprobarea Normelor metodologice de implementare a prevederilor Regulamentului Delegat 161/2016 al Comisiei din 2 octombrie 2015 de completare a Directivei 2001/83/CE a Parlamentului European si a Consiliului prin stabilirea de norme detaliate pentru elementele de siguranta ce apar pe ambalajul medicamentelor de uz uman;
- Hotararea nr. 841 din 23 octombrie 1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice;
- Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern / managerial al entitatilor publice;
SERVICIUL TEHNIC, ÎNTREȚINERE PATRIMONIU
NR. CRT | DENUMIRE POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | DURATA POSTULUI | CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPARE | SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI | NR. POSTURI CONCURS |
1. | Referent
| M | execuție | nedeterminată | Absolvent 12 clase cu diploma de bacalaureat | Să instruiască și să sprijine personalul pentru utilizarea sistemelor de calcul și a perifericelor, precum și pentru folosirea aplicațiilor (sistem de operare, aplicații office, aplicații specializate, aplicații web); - Să efectueze operații primare de administrare și/sau configurare a sistemelor de calcul, a perifericelor, a pachetelor software, a site-urilor și a paginilor de pe rețele de socializare;
| 1 |
BIBLIOGRAFIE:
Referent
Legea nr. 319/14.07.2006 – a securității și sănătății în muncă (cu completările și modificările ulterioare)
- Hotărârea de Guvern nr. 1434/02.09.2004 – privind atribuțiile și Regulamentul de organizare și funcționare a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului (cu completările și modificările ulterioare).
- PC Depanare şi modernizare-Teora (Ed2 1999) - Scott Mueller
- Rețele de calculatoare - Andrew S. Tanenbaum
- Retele Locale de Calculatoare Informatica - V. Greavu
- Windows 10 User Manual A Beginner to Expert Guide to Maximize the
Windows 10 - Kenneth I. Egbunu - A+ Guide to Hardware: Managing, Maintaining, and Troubleshooting, Fifth
Edition - Jean Andrews - Excel 2019 Bible by Michael Alexander, Richard Kusleika, John Walkenbach
Microsoft Excel Made Easy - Rob Hawkins - Windows 10 Troubleshooting, Learn to Troubleshoot and Repair Windows 10
Problems Like the Pros Do-Apress (2021) - Mike Halsey - PC Repair Bench Book - Ron Gilster
- Upgrading and Repairing PCs (22nd Edition)-Que Publishing (2015) - Scott
Mueller
SERVICIUL ADMINISTRATIV
NR. CRT | DENUMIRE POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | DURATA POSTULUI | CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPARE | SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI | NR. POSTURI CONCURS |
1. | Muncitor necalificat | G | execuție | nedeterminată | Studii generale, minim 8 clase | Activități de curățenie și igienizare | 2 |
NAZARCEA GRUP
NR. CRT | DENUMIRE POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | DURATA POSTULUI | CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPARE | SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI | NR. POSTURI CONCURS |
Biroul Administrativ | |||||||
1 | Referent
| M | execuție | nedeterminată | Absolvent 12 clase cu diploma de bacalaureat | Servicii administrative | 1 |
2 | Îngrijitor
| G | execuție | nedeterminată | Studii generale, minim 8 clase | Activități de curățenie și igienizare | 1 |
Atelier Brutărie | |||||||
3 | Muncitor calificat (brutar) | G | execuție | nedeterminată | Studii generale, minim 8 clase și certificat calificare în meseria de brutar |
| 1 |
BIBLIOGRAFIE:
Referent
Legea nr.448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificări şi completări.
Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
Ordinul nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
NOTĂ:
Cu privire la vechimea în specialitatea studiilor necesare: nu se solicită vechime în specialitatea studiilor necesare ocupări postului;
încadrarea pe gradul corespunzător vechimii în specialitatea studiilor necesare ocupării postului/vechimii în muncă, se face potrivit prevederilor legale care reglementează efectuarea stagiului pentru absolvenţii învăţământului superior, coroborate cu dispoziţia Primarului Sectorului 1 prin care se aprobă criteriile proprii de selecţie, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru candidaţii care cumulează pensie cu salariul, angajarea se face pe durată determinată: vezi extras Legea nr. 53/2003-Codul muncii: prin derogare de la regula prevăzută la art. 12 alin. (1), angajatorii au posibilitatea de a angaja, în cazurile şi în condiţiile prezentului cod, personal salariat cu contract individual de muncă pe durată determinată.... Contractul individual de muncă poate fi încheiat pentru o durată determinată numai în următoarele cazuri:... g) angajarea pensionarilor care, în condiţiile legii, pot cumula pensia cu salariul.
DOSARUL DE CONCURS, PROBELE DE CONCURS,
ALTE INFORMAŢII ÎN LEGĂTURĂ CU CONCURSUL
În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, pus la dispoziție de organizatorul concursului de angajare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevăzut de HGR 1336/2022;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, conținând în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la lit. g) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la alin. lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la alin. lit. h) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
TIPUL PROBELOR DE CONCURS
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante constă în 3 etape succesive, astfel:
Selecţia dosarelor
Proba scrisă/proba practică
Interviul
PROBA SCRISĂ Constă în redactarea unei lucrări şi/sau rezolvarea unor teste grilă | INTERVIU Constă în testarea abilităţilor, aptitudinilor şi motivaţiei candidaţilor | PROBA PRACTICĂ Constă în testarea abilităţilor şi aptitudinilor practice ale candidatului |
Farmacist șef serviciu | Farmacist șef serviciu |
|
Referent | Referent |
|
| Îngrijitor | Îngrijitor |
| Muncitor calificat (brutar) | Muncitor calificat (brutar) |
| Muncitor necalificat | Muncitor necalificat |
DATA LIMITĂ, ORA PÂNĂ LA CARE SE POT DEPUNE DOSAREEL CONCURS, LOCUL DE DEPUNERE, PERSOANELE ŞI DATELE DE CONTACT:
Pentru participarea la concurs, dosarele se pot depune la sediul instituţiei din Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, Pavilion F, etaj II, pînă la data de 11 MAI 2023, inclusiv, între orele 0900 şi 1500 de luni până joi şi vineri între orele 0900 - 1300, la secretarul comisiei de concurs, doamna Ilina Magdalena, tel: 021.222.37.67.
LOCUL, DATA ŞI ORA DESFĂŞURĂRII PROBELOR
Concursul se desfăşoară la sediul din Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, după cum urmează:
SELECŢIA DOSARELOR: maximum două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
PROBA SCRISĂ: 24.05.2023, începând cu ora 900
PROBA PRACTICĂ: 24.05.2023, începând cu ora 1300
INTERVIUL: se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise şi/sau probei practice, după caz. Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă şi/sau practică, după caz.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului, inclusiv selecţia dosarelor, se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii "admis" sau "respins", prin afişare la sediul şi pe pagina de internet www.dgaspc-sectorul1.ro în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau a probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care, din motive obiective, nu se pot respecta data şi ora desfăşurării concursului:
a) concursul se amână pentru o perioadă de maximum 15 zile lucrătoare;
b) concursul se anulează dacă termenul prevăzut la litera a) nu poate fi respectat.
În situaţia constatării necesităţii suspendării/anulării/amânării/reluării concursului, D.G.A.S.P.C. Sector 1 are obligaţia:
a) anunţării, prin aceleaşi mijloace de informare, a modificărilor intervenite în desfăşurarea concursului;
b) informării candidaţilor ale căror dosare au fost înregistrate, dacă este cazul, prin orice mijloc de informare care poate fi dovedit.
În situaţia reluării procedurii de concurs candidaţii au posibilitatea de a înlocui, până la data stabilită pentru prima probă, documentele depuse iniţial la dosarul de concurs, a căror valabilitate a încetat.
În situaţia în care concursul se anulează candidaţii pot retrage documentele depuse la dosarul de concurs în original, în baza unei solicitări adresate în scris preşedintelui comisiei de concurs.
Documentele depuse la dosarul de concurs în original se înapoiază candidaţilor declaraţi "respins", la solicitarea scrisă a acestora.