Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Telefonul Copilului 119 Non-stop TelVerde, Sectorul 1 Persoane Vârstnice 0800 800 063 Intervenție în Regim de urgență 0734 454 543

Ultimele noutăți

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1

Cariere

Anunţ privind organizarea concursului în vederea ocupării prin recrutare a unei funcţii publice de conducere vacante

26 Sep 2011

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează la sediul din Bucureşti, Sector 1, B-dul Marşal Al. Averescu nr. 17 concurs pentru ocuparea prin recrutare, a funcţiei publice de conducere vacantă ŞEF BIROU CONTABILITATEA PATRIMONIULUI, astfel :

         

          condiţiile de desfăşurare a concursului :

·         1 noiembrie 2011, ora 10.00 proba scrisă ;

·         3 noiembrie 2011, ora 10.00 proba interviu.

          condiţiile de participare :

candidaţii să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, (r2), cu modificări şi completări ;

·         studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă ;

·         vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;

            probele stabilite pentru concurs :

·         selecţia dosarelor

·         proba scrisă

·         interviul

 

            dosarul de înscriere se depune în termen de 20 de zile de la data anunţului, la sediul din Bucureşti, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17(23.09.2011-12.10.2011, inclusiv) şi cuprinde documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificări şi completări, respectiv:

          a) formularul de înscriere;

          b) copia actului de identitate;

          c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

          d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;

          e) cazierul judiciar;

          f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

          g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

          Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

          Copiile de pe actele prevăzute anterior se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

           Documentul prevăzut la lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

           Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul instituţiei publice organizatoare a concursului.

 

          Bibliografia stabilită pentru concurs:

          Legea nr. 188/1999 privind Statulul funcţionarilor publici, republicată, (r2), cu modificări şi completări;

          Legea nr. 7/2004 -Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificiări şi completări;

          Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;

          Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedrile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificări şi completări;

          Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificări şi completări;

          Ordonanţa Guvernulului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificări şi completări;

          Hotărârea Guvernului nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificări şi completări.

         

          Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 şi la nr. de telefon: 021.222.99.17.

Sari la conținut