Subscrisa, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează la sediul din Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17 concurs pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante, după cum urmează:
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
10 mai 2016, ora 10.00 proba scrisă
proba interviu: data susţinerii se va anunţa odată cu rezultatele probei scrise, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Funcţiile publice de execuţie pentru care se organizează concursul:
Nr. crt. |
Compartimentul |
Funcţia publică |
Grad profesional |
Nr. posturilor vacante |
1 |
Serviciul Financiar, Salarizare |
CONSILIER CLASA I |
DEBUTANT |
1 |
REFERENT CLASA III |
SUPERIOR |
1 |
||
2 |
Serviciul Contabilitate, Buget |
CONSILIER CLASA I |
PRINCIPAL |
2 |
REFERENT CLASA III |
SUPERIOR |
1 |
||
3 |
Biroul Contabilitatea Patrimoniului |
CONSILIER CLASA I |
PRINCIPAL |
1 |
TOTAL:6 |
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii generale:
îndeplinirea condiţiilor stabilite de art. 54 din Legea nr. 188/1999, după cum urmează:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
Condiţii de studii :
pentru toate funcțiile publice din clasa I, respectiv CONSILIER grad profesional DEBUTANT, CONSILIER grad profesional PRINCIPAL, în cadrul Serviciului Financiar, Salarizare, Serviciului Contabilitate, Buget, Biroului Contabilitatea Patrimoniului:
consilier clasa I grad profesional debutant:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare economie;
vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice: nu se solicită
consilier clasa I grad profesional principal:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare economie
vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice: 5 ani.
pentru toate funcțiile publice din clasa III, respectiv REFERENT grad profesional SUPERIOR:
referent clasa III grad profesional superior:
studii medii, liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice: 9 ani.
Dosarele candidaţilor interesaţi se pot depune în termen de 20 de zile de la publicarea anunţului, în intervalul 5-25 aprilie 2016, inclusiv, între orele 0900 şi 1500 de luni până joi şi vineri între orele 0900-1200, la sediul instituţiei organizatoare din Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, Pavilion F, etaj II, şi cuprind documentele prevăzute de art. 49 alin. (1) din HGR nr. 611/2008, respectiv:
formular înscriere-pus la dispoziţie de instituţia organizatoare;
copie act identitate;
copie acte studii şi copie acte care atestă efectuarea unor specializări sau perfecţionări;
copie carnet de muncă şi pentru perioada cuprinsă între 01.01.2011 până în prezent, adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului reglementat, ataşat prezentului anunţ;
certificate cazier judiciar. Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere din care să reiasă că nu a săvârşit fapte pedepsite de legea penală, pentru care nu a intervenit reabilitarea. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor ARE OBLIGAŢIA de a completa dosarul de concurs cu certificatul de cazier judiciar, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;
adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa va conţine, în clar, număr, data eliberării, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul sănătăţii;
declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;
alte documente.
Copiile documentelor solicitate se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, spre a se certifica pentru conformitate cu originalul, de către secretarul comisiei de concurs.
Probele stabilite pentru concurs:
selecţia dosarelor
proba scrisă
interviul
Bibliografia de concurs:
pentru toate funcțiile publice pentru care organizează concursul:
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, r2, cu modificări şi completări;
Legea nr. 7/2004-Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificări şi completări;
Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificări şi completări;
Hotărârea Guvernului nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificări şi completări;
Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea evidenţei şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă ale unităților, cu modificări și completări.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 şi la nr. de telefon: 021.222.37.67.
Instituţia organizatoare îşi rezervă dreptul de a opera modificări dacă circumstanţele speciale o vor impune, publicând pe site-ul instituţiei o informare acest sens.
DIRECTOR GENERAL,
DĂNUŢ IOAN FLEACĂ
Şef Serviciu Juridic, Contencios şi Resurse Umane
Silvia Cristina Gaju