Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Telefonul Copilului 119 Non-stop TelVerde, Sectorul 1 Persoane Vârstnice 0800 800 063 Intervenție în Regim de urgență 0734 454 543

Ultimele noutăți

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1

Cariere

Concurs pentru ocuparea posturilor contractuale de execuţie in data de 03 -10.08.2010

1 Jul 2010

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează concurs pentru ocuparea posturilor contractuale de execuţie, vacante, după cum urmează:

 

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihică MILCOV:

 

1 post Asistent Medical – candidaţii trebuie să fie absolvenţi de studii postliceale în domeniul sanitar, cu autorizaţie de liberă practică.

 

(principalele atribuţii: evaluează, completează şi participă la întocmirea următoarelor documente: Fişa de evaluare iniţială,  Fişa de evaluare individuală, Fişa de reevaluare, Fişa de externare, Planul individualizat de servicii –  documente cu caracter obligatoriu pentru dosarul fiecărui beneficiar, administrează tratamentul medical tuturor persoanelor internate, conform prescripţiilor şi indicaţiilor medicului de colectivitate / specialist, nu părăseşte locul de muncă până nu predă tura colegului de schimb,  atât verbal cât şi în scris conform raportului de gardă a asistenţilor medicali, respectând în scris ordinea cu privire la: investigaţii de laborator, programări la examinările medicale de specialitate ale unor beneficiari pentru confirmare de diagnostic, internarea /externarea din spital a unor beneficiari, noile internări în centru ale unor beneficiari, decesul sau transferul unor beneficiari, notează în raportul de gardă toate acţiunile medicale, tratamentele, efectuate / administrate beneficiarilor în timpul serviciului său, precum şi rezultatele monitorizării parametrilor funcţionali, monitorizează zilnic/lunar/periodic şi ori de câte ori este nevoie – parametrii funcţionali ai beneficiarilor unităţii, efectuează vaccinări la indicaţia şi sub supravegherea medicului, în timpul serviciului, urmăreşte şi supraveghează starea de sănătate a beneficiarilor, raportând ori de câte ori este nevoie, medicului/şefului de centru (dacă sunt prezenţi), orice schimbare care intervine şi modifică starea de sănătate a acestora, sterilizează instrumentarul medical zilnic/ori de câte ori este nevoie şi înregistrează această operaţiune în registrul de evidenţă al sterilizării)

 

 

1 post Infirmieră – candidaţii trebuie să fie absolvenţi de minim 8 clase.

 

(principalele atribuţii: efectuează zilnic igiena individuală a beneficiarului, asigură permanent supravegherea şi securitatea beneficiarilor din centru, ajută beneficiarii să se alimenteze şi să se deplaseze, conform indicaţiilor date de medic, înlocuieşte şi transportă rufăria murdară în condiţiile stabilite prin normele igienico-sanitare în vigoare, asigură igiena paturilor şi a întregului mobilier din camerele de care răspunde şi schimbă lenjeria beneficiarilor ori de câte ori este nevoie, transportă materialele de laborator medical,  cu respectarea circuitelor şi legislaţiei sanitare în vigoare, conform indicaţiei asistentului medical sau medicului, colectează materialele sanitare de unică folosinţă utilizate, în recipiente speciale şi asigură transportul lor în spaţiile special amenajate în vederea ridicării lor de către firma specializată, controlează dulapurile şi noptierele, înlăturând resturile de mâncare sau orice lucruri inutile/periculoase, pe care unii beneficiari au tendinţa de a le strânge chiar de prin gunoaie,  în scopul evitării infecţiilor create de acestea, va sesiza cabinetul medical imediat ce va observa deteriorarea stării de sănătate a unui beneficiar, participând la acordarea primului ajutor)

 

Complexul Social de Servicii Odăi:

 

1 post Asistent Medical - candidaţii trebuie să fie absolvenţi de studii postliceale în domeniul sanitar, cu autorizaţie de liberă practică.

 

(principalele atribuţii: administrează tratamentul medical tuturor persoanelor internate, conform prescripţiilor medicului, nu părăseşte locul de muncă până nu predă tura, colegului de schimb – asistent medical,  atât verbal cât şi în scris conform raportului de gardă a asistenţilor medicali, respectând în scris, ordinea punctelor, conform anexei din manualul de proceduri al unităţii, menţionând atât verbal cât şi în scris cu privire la: anumite investigaţii de laborator/programări la examene de specialitate  a unor beneficiari - transport într-o  unitate spitalicească pentru aceste investigaţii, programări policlinică- pentru confirmare de diagnostic, internarea/externarea din spital a unor beneficiari, internarea în unitatea noastră a unor beneficiari, decesul unor beneficiari, respectă orele de administrare a  medicamentelor, notează în raportul de gardă toate acţiunile medicale, tratamentele, monitorizarea parametrilor funcţionali, efectuate/administrate, beneficiarilor în timpul serviciului său, monitorizează zilnic/lunar/periodic  şi ori de câte ori este nevoie – parametri funcţionali ai beneficiarilor unitătii, sterilizează instrumentele medicale –instrumentar- zilnic sau ori de câte ori este nevoie şi înregistrează această operaţiune în registrul de evidenţă al sterilizării)

 

Casa de Tip Familial Stejărel:

 

1 post Asistent Medical - candidaţii trebuie să fie absolvenţi de studii postliceale în domeniul sanitar, cu autorizaţie de liberă practică.

 

(principalele atribuţii: specificul muncii de părinte social implică participarea în egală măsură la activităţi de îngrijire de bază, cunoaşte problematica copilului / tânărului cu dizabilităţi, consemnarea schemelor de tratament şi administrarea medicamentelor, consemnarea programărilor la medicii specialişti sau la laboratoare, consemnarea următoarele evenimente: boli infecţioase şi alte boli, rănire sau vătămare importantă ori accident, orice eveniment care afectează bunăstarea sau siguranţa copilului/tânărului, decesul unui copil/tânăr şi circumstanţele în care s-a produs, în caz de epidemii respectă procedura indicată de către medic, participă la activităţile de îngrijire de bază ale beneficiarilor, participă la activităţile de pregătire a meselor şi preparare a hranei, participă la activităţile de curăţenie, în interiorul casei cât şi în exterior)

 

1 post Infirmieră – candidaţii trebuie să fie absolvenţi de minim 8 clase.

 

(principalele atribuţii: specificul muncii de părinte social implică participarea în egală măsură la activităţi de îngrijire de bază, comunică asistentei medicale orice modificare apărută în starea de sănătate a copiilor, participă la activităţile de pregătire a meselor şi preparare a hranei, participă la activităţile de curăţenie, în interiorul casei cât şi în exterior, participă la activităţile de spălare şi călcare a rufelor şi a lenjeriei, asigură supravegherea atât pe timpul zilei cât şi pe timpul nopţii, însoţeşte copiii la şcoală sau la Centrul de Recuperare, respectă recomandările echipei Centrului de Recuperare în vederea continuării   programului de recuperare prin activităţi la domiciliu, depozitează substanţe sau obiecte periculoase în locuri sigure unde nu au acces copiii)

 

2 posturi  Referent educator – diplomă de absolvire a liceului.

 

(principalele atribuţii: specificul muncii de referent educator in casa de tip familial- părinte social- implică participarea în egală măsură la activităţi de îngrijire de bază, comunică  asistentei medicale orice modificare apărută în starea de sănătate a copiilor, participă la activităţile de îngrijire de bază ale copiilor, participă la activităţile de pregătire a meselor şi preparare a hranei, articipă la activităţile de curăţenie, în interiorul casei cât şi în exterior, participă la activităţile de spălare şi călcare a rufelor şi a lenjeriei, asigură supravegherea atât pe timpul zilei cât şi pe timpul nopţii, participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independent, însoţeşte copiii la şcoală sau la Centrul de Recuperare, menţine un contact permanent cu şcoala,  efectuează activitatea zilnică în aşa fel încât să satisfacă nevoile fundamentale ale copiilor)

 

Casa de Tip Familial Alexandra:

 

1 post Educator puericultor -  candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă colegiu specializarea educator puericultor.

 

(principalele atribuţii: specificul muncii de referent educator in casa de tip familial - părinte social- implică participarea în egală măsură la activităţi de îngrijire de bază, comunică  asistentei medicale orice modificare apărută în starea de sănătate a copiilor, participă la activităţile de îngrijire de bază ale copiilor, participă la activităţile de pregătire a meselor şi preparare a hranei, participă la activităţile de curăţenie, în interiorul casei cât şi în exterior, participă la activităţile de spălare şi călcare a rufelor şi a lenjeriei, asigură supravegherea atât pe timpul zilei cât şi pe timpul nopţii, participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independent, însoţeşte copiii la şcoală sau la Centrul de Recuperare, menţine un contact permanent cu şcoala,  efectuează activitatea zilnică în aşa fel încât să satisfacă nevoile fundamentale ale copiilor)

 

1 post  Referent educator – diplomă de absolvire a liceului.

 

(principalele atribuţii: specificul muncii de referent educator în casa de tip familial -  părinte social - implică participarea în egală măsură la activităţi de îngrijire de bază, comunică  asistentei medicale orice modificare apărută în starea de sănătate a copiilor, participă la activităţile de îngrijire de bază ale copiilor, participă la activităţile de pregătire a meselor şi preparare a hranei, participă la activităţile de curăţenie, în interiorul casei cât şi în exterior, participă la activităţile de spălare şi călcare a rufelor şi a lenjeriei, asigură supravegherea atât pe timpul zilei cât şi pe timpul nopţii, participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independent, însoţeşte copiii la şcoală sau la Centrul de Recuperare, menţine un contact permanent cu şcoala, efectuează activitatea zilnică în aşa fel încât să satisfacă nevoile fundamentale ale copiilor)

 

Centrul de Primire în Regim de Urgenţă Pinocchio:

 

1 post Paznic - candidaţii trebuie să fie absolvenţi de minim 8 clase.

 

(principalele atribuţii: asigură supraveghere permanentă în schimbul respectiv, ţine legătura cu personalul de specialitate, comunicând observaţiile făcute asupra comportametului şi sănătăţii copiilor, manifestările deosebite ale lor în timpul noptii, răspunde de securitatea imobilului în care funcţionează centrul, atât în interior cât şi în exterior, în cazul în care paza acestuia nu este asigurată de organele de pază, răspunde de păstrarea bunurilor materiale care se află în sectorul supravegheat şi se îngrijeşte de buna gospodărire a acestora, întocmeşte  PV de predare-primire al grupei la care este repartizat, nu părăseşte, pe timpul programului de lucru, grupa la care a fost repartizat)

 

Complexul Social de Servicii Sf. Maria:

 

2 posturi  Referent educator – diplomă de absolvire a liceului.

 

(principalele atribuţii: conduce activitatea educativă a grupei de copii stabilită de către şeful complexului social de servicii, participă la întocmirea Planului Individualizat de Protecţie şi răspunde de aplicarea acestuia în conformitate cu atribuţiile ce îi revin, educatorul ajută copilul să-şi efectueze temele, îl controlează, face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil, are obligaţia să controleze prezenţa copilului la şcoală şi să discute atât cu copilul cât şi cu învăţătorul sau profesorul-diriginte şi cu alte cadre didactice pentru rezolvarea problemelor ce apar, urmăreşte şi asigură pregătirea pentru şcoală şi societate a fiecărui copil din grupa repartizată, consemnând cu regularitate în caietul de observaţii aspecte ce privesc schimbările observate la fiecare copil în parte, răspunde de copiii plecaţi din unitate, asumarea acestei răspunderi făcându-se prin semnarea biletului de voie unde sunt consemnate: locul unde se deplasează copilul, scopul deplasării şi orele între care acesta este plecat, raspunde de sănătatea fizică şi psihică a copiilor încredinţaţi şi informează de îndată şeful de complex, cabinetul medical sau după caz psihologul în cazul în care apar modificări ale stării de sănătate a acestora, răspunde de securitatea vieţii copiilor pe timpul cât îşi desfăşoară activitatea în cadrul complexului  sau cu ocazia altor activităţi)

 

Biroul Auto:

 

3 posturi Şofer - candidaţii trebuie să deţină permis de conducere, inclusiv pentru categoriile B,C,D,E.

 

(principalele atribuţii: asigură efectuarea curselor de transport persoane, beneficiari ai serviciilor de protecţie, a curselor pentru aprovizionarea unităţii cu materii prime, material etc, pentru cursele unde este delegate, răspunde de produsele, materialele şi orice alte bunuri transportate atât cantitativ, cât şi de integritatea acestora, răspunde de starea tehnică şi de buna funcţionare a autovehiculelor pe care le are în folosire, conform legislaşiei în vigoare, urmăreşte încadrarea în consumurile normale de carburanţi şi lubrefianţi, iar atunci când constată ca aceste consumuri nu sunt reale anunţă responsabilul cu transporturile, execută curse la dispoziţiile date de conducerea unităţii şi numai în interesul acesteia, se interzice conducătorului auto să plece în cursă obosit sau sub influenţa băturilor alcoolice, precum şi în cazul în care autovehiculul are defecţiuni la sistemul de direcţie şi frânare, execută orice alte sarcini primate de la şefii ierarhici referitoare la natura funcţiei pe care o deţine).

 

  •        Concursul va consta în trei probe: selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviul;
  •         Proba scrisă se va desfăşura în data de 03.08.2010, iar interviul în data de 10.08.2010 la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1, din b-dul Mareşal Averescu, nr.17, sector 1; pentru ocuparea posturilor de şofer şi paznic se va organiza doar probă practică în data de 03.08.2010.
  •        dosarele de înscriere se vor putea depune în perioada 19.07.2010 - 28.07.2010 la sediul instituţiei organizatoare (pavilionul F), la Serviciul Resurse Umane Asistenţi Personali, Asistenţi Maternali Profesionişti, persoană de contact Alexandru Elena – Şef Serviciu (telefon 021/2223767);

Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

        formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de către organizatorul concursului);

        copia actului de identitate şi copia certificatului de naştere;

        curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfăşurată anterior;

        copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

        copie a fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale, dacă este cazul;

        copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului;

        cazierul judiciar;

        recomandare de la ultimul loc de muncă sau de la ultima instituţie de învăţământ absolvită; recomandarea trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, caracterizarea profilului profesional şi moral al candidatului;

        adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

        o fotografie recentă, tip paşaport.

 

           Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

            Copiile de pe acte se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

             

BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE ASISTENT MEDICAL:

 

„Manual de medicina interna pentru cadre medii’’ – Corneliu Borundel

Tematica:

1.Perioadele de evolutie a bolii

2.Diagnosticul si tratamentul unei febre

3.Inflamatia

4.Alimentatia – notiuni generale

5.Rinite

6.Laringita acuta si cronica

7.Bronsita acuta si cronica

8.Bronsectazia

9.Astmul bronsic

10.Pneumonia pneumococica

11.Abcesul pulmonar

12.Tuberculoza pulmonara

13.Pleureziile

14.Insuficienta respiratorie acuta

15.Stenoza mitrala

16.Stenoza aortica

17.Pericardita acuta

18.Angina pectorala

19.Infarctul miocardic

20.HTA

21.Sincopa si Lesinul

22.Esofagita

23.Gastrita

24.Ulcerul gastro-duodenal

25.Duodenita

26.Enterocolita acuta

27.Colita

28.Hepatita virala  acuta

29.Hepatita cronica

30.Litiaza biliara

31.Dischinezia biliara

32.Pancreatita Acuta

33.Peritonitele acute

34.Pielonefrita acuta

35.Litiaza renala

36.Anemia hemolitica

37.Anemia carentiala

38.RAA (reumatismul articular acut)

39.Diabetul zaharat – simptomatologie

40.Epilepsia – generalizata.

 

 

BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE REFERENT EDUCATOR (centre de plasament):

 

1.      Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificări şi completări, cu următoarea tematică:

-          Cap. 1:  Dispoziţii generale şi definiţii

-          Cap. 2:  Drepturi şi libertăţi civile

-          Cap. 3: Protecţia specială a copilului lipsit temporar sau definitiv de ocrotirea părinţilor săi

-          Cap. 4:  Protecţia copiilor refugiaţi şi protecţia copiilor în caz de conflict armat

-          Cap. 5:  Protecţia copilului care a săvârşit o faptă penală şi nu răspunde penal

-          Cap. 6:  Protecţia copilului împotriva exploatării

-          Cap. 7:  Instituţii şi servicii cu atribuţii în protecţia copilului

-          Cap. 8:  Organisme private

-          Cap. 9: Licenţierea şi inspecţia serviciilor de prevenire a separării copilului de familia sa, precum şi a celor de protecţie specială a copilului lipsit temporar sau definitiv de ocrotirea părinţilor săi

-          Cap.10: Finanţarea sistemului de protecţia a copilului

-          Cap. 11: Reguli speciale de procedură

-          Cap. 12: Răspunderi şi sancţiuni

-          Cap. 13: Dispoziţii tranzitorii şi finale.

2.      Educatorul specializat (Aplicarea standardelor de calitate în centrele de plasament), cu următoarea tematică:

-          Standarde de calitate privind protecţia copilului în centrul de plasament – prezentare;

-          Atitudinea faţă de copil şi deontologia profesiei de educator;

-          Modelul familial al relaţiei educator – copil şi al relaţiei dintre copii;

-          Jocul şi organizarea timpului liber în centrul de plasament;

-          Reintegrarea, integrarea familială a copilului. Rolul educatorului;

-          Promovarea accesului la informaţie şi posibilităţilor de exprimare liberă a opiniei copilului;

-          Comunicarea – mijloc şi scop în activitatea educatorului.

 

BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE REFERENT EDUCATOR (casă de tip familial) ŞI EDUCATOR PUERICULTOR:

 

1.         Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificări şi completări, cu următoarea tematică:

-          Cap. 1:  Dispoziţii generale şi definiţii

-          Cap. 2:  Drepturi şi libertăţi civile

-          Cap. 3: Protecţia specială a copilului lipsit temporar sau definitiv de ocrotirea părinţilor săi

-          Cap. 4:  Protecţia copiilor refugiaţi şi protecţia copiilor în caz de conflict armat

-          Cap. 5:  Protecţia copilului care a săvârşit o faptă penală şi nu răspunde penal

-          Cap. 6:  Protecţia copilului împotriva exploatării

-          Cap. 7:  Instituţii şi servicii cu atribuţii în protecţia copilului

-          Cap. 8:  Organisme private

-          Cap. 9: Licenţierea şi inspecţia serviciilor de prevenire a separării copilului de familia sa, precum şi a celor de protecţie specială a copilului lipsit temporar sau definitiv de ocrotirea părinţilor săi

-          Cap.10: Finanţarea sistemului de protecţia a copilului

-          Cap. 11: Reguli speciale de procedură

-          Cap. 12: Răspunderi şi sancţiuni

-          Cap. 13: Dispoziţii tranzitorii şi finale.

2.      Educatorul specializat (Iniţiere în tehnicile de lucru cu copilul cu handicap), cu următoarea tematică:

-          Drepturile copilului şi introducere în munca cu copilul cu handicap şi cu familia acestuia

-          Problematica copilului cu handicap psihomotor

-          Evaluarea şi intervenţia în cazul dizabilităţilor motorii.

 

BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE INFIRMIERĂ:

 

1.      Ghidul pentru infirmiere pus la dispoziţie de angajator.

 

 Toate actele normative se au în vedere cu modificările şi completările survenite de la data publicării şi până la data desfăşurării concursului.

Sari la conținut