Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează concurs pentru ocuparea posturilor contractuale de execuţie, vacante/vacante temporar, după cum urmează:
Serviciul Registratură:
Referent - candidaţii să fie absolvenţi de studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
(principalele atribuţii: preia de la petenţi solicitările formulate de aceştia, verificând- acolo unde este cazul – dacă sunt ataşate documentele necesare; completează corect şi ţine evidenţa zilnică a registrului de intrări/ieşiri a documentelor primate sau transmise; primirea şi expedierea corespondenţei; asigură consilierea şi informarea beneficiarilor potrivit obiectului de activitate al instituţiei; răspunde de întocmirea dosarelor de handicap pentru copii; predă zilnic spre soluţionare lucrările destinate compartimentelor responsabile de rezolvarea lor, pe bază de semnătură într-un caiet special)
Serviciul Contabilitate:
Inspector de specialitate - candidaţii să fie absolvenţi de studii superioare de lungă durată sau absolvenţi de studii universitare cu diplomă de licenţă sau echivalent în domeniul ştiinţelor administrative;
(principalele atribuţii: indosariază furnizorii cronologic şi în ordine alfabetică, înregistrează registrul de casă cronologic, îndosariază bonurile de consum ale direcţiei cronologic şi separate pe servicii, efectuează înregistrarea lucrărilor intrate şi ieşite în/din cadrul serviciului în registrul de intrari-ieşiri, are obligaţia să cunoască legislaţia fiscală vigoare şi să o aplice în activitatea desfăşurată, să se informeze cu privire la toate reglementările legale în vigoare, să efectueze la dispoziţia superiorilor, orice activităţi potrivit pregătirii profesionale pe care o are).
Serviciul Administrativ:
Inspector de specialitate (pe durată determinată) - candidaţii să fie absolvenţi de studii superioare de lungă durată sau absolvenţi de studii universitare cu diplomă de licenţă sau echivalent;
Principalele atribuţii: ţine evidenţa obiectelor de inventor de natura mijloacelor fixe, echipament, cazarmament pentru toate unităţile aflate în subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 1, ţine registrul obiectelor de inventar de natura mijloacelor fixe, efectuează intrări şi iesiri ale obiectelor de inventar în şi din patrimoniul D.G.A.S.P.C. Sector 1, urmăreşte procedura de scoatere din gestiune, conform legislaţiei în vigoare, al obiectelor de inventar propuse pentru casare, verifică starea şi gradul de uzură al obiectelor de inventar şi propune repararea şi înlocuirea după caz, are obligaţia de a fi la curent cu toate reglementările legale şi de a le aplica imediat în activitatea desfăşurată, la eliberarea postului să predea pe bază de proces-verbal lucrările în curs, cele aflate în arhivă, să efectueze la dispoziţia superiorilor, orice activitate potrivit pregătirii profesionale pe care o are)
Biroul Tehnic şi Auto:
Şofer – candidaţii să fie posesori ai permisului de conducere pentru perofesionişti, cu categoriile C+D;
(principalele atribuţii: asigură efectuarea curselor de transport persoane, beneficiari ai serviciilor de protecţie, a curselor pentru aprovizionarea unităţii cu materii prime, material etc, pentru cursele unde este delegate, răspunde de produsele, materialele şi orice alte bunuri transportate atât cantitativ, cât şi de integritatea acestora, răspunde de starea tehnică şi de buna funcţionare a autovehiculelor pe care le are în folosire, conform legislaşiei în vigoare, urmăreşte încadrarea în consumurile normale de carburanţi şi lubrefianţi, iar atunci când constată ca aceste consumuri nu sunt reale anunţă responsabilul cu transporturile, execută curse la dispoziţiile date de conducerea unităţii şi numai în interesul acesteia, se interzice conducătorului auto să plece în cursă obosit sau sub influenţa băturilor alcoolice, precum şi în cazul în care autovehiculul are defecţiuni la sistemul de direcţie şi frânare, execută orice alte sarcini primate de la şefii ierarhici referitoare la natura funcţiei pe care o deţine).
- Concursul va consta în trei probe: selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviul;
- Proba scrisă se va desfăşura în data de 17.05.2010, iar interviul în data de 19.05.2010 la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1, din b-dul Mareşal Averescu nr.17, sector 1; pentru ocuparea postului de şofer se va organiza doar probă practică în data de 19.05.2010.
- dosarele de înscriere se vor putea depune în perioada 04.05-11.05.2010 la sediul instituţiei organizatoare, la Serviciul Resurse Umane Aparat Propriu, persoană de contact Alina Popa Alexe – Şef Serviciu (telefon 021/2223767);
Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de către organizatorul concursului);
copia actului de identitate şi copia certificatului de naştere;
curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfăşurată anterior;
copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
copie a fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale, dacă este cazul;
copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului;
cazierul judiciar sau declaraţie pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale, să nu fi suferit vreo cndamnare incompatibilă cu funcţia pentru care candidează;
Recomandare de la ultimul loc de muncă sau de la ultima instituţie de învăţământ absolvită; recomandarea trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, caracterizarea profilului profesional şi moral al candidatului;
adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
o fotografie recent, tip paşaport;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe acte se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE REFERENT:
- ORDONANŢĂ Nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
- HOTĂRÂRE Nr. 1434 din 2 septembrie 2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGE Nr. 215 din 23 aprilie 2001 - Legea administraţiei publice locale; republicată, cu modificările şi completările ulterioare; (art.23 - 77)
BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE INSPECTOR DE SPECIALITATE:
- HOTĂRÂRE Nr. 1434 din 2 septembrie 2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- LEGE Nr. 215 din 23 aprilie 2001 - Legea administraţiei publice locale; republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Toate actele normative se au în vedere cu modificările şi completările survenite de la data publicării şi până la data desfăşurării concursului.