În conformitate cu
prevederile Hotarârii Nr. 927/2016 din 8 decembrie 2016 pentru
modificarea Metodologiei privind
organizarea şi funcţionarea comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu
handicap, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 430/2008,
Ținând cont de instrucțiunile
Ministerului Muncii și Justiției Sociale și Autoritatea Națională pentru
Persoane cu Dizabilități transmise Direcției Generale de Asistență Socială și
Protecția Copilului Sector 1
Persoanele cu domiciliul
pe raza Sectorului 1 care deţin un certificat de încadrare în grad de handicap
şi solicită reevaluarea acestuia, trebuie să cunoască următoarele:
– cererea pentru obţinerea unui
nou certificat se depune de către persoana solicitantă, familia sa,
reprezentantul legal, asistentul personal, asistentul personal profesionist,
organizaţia neguvernamentală al cărei membru este persoana cu handicap sau, în
lipsa acestora, de către orice persoană care o reprezintă, la registratura
primăriei din localitatea de domiciliu/reşedinţă sau la Registratura DGASPC
Sector 1;
– în cazul
persoanelor care solicită reevaluarea, se depune cu 60 de zile înainte de
expirarea termenului de valabilitate al certificatului de încadrare în grad de
handicap;
Cererile se vor depune
la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială
şi Protecţia Copilului Sector 1, Bucureşti, din Bld. Mareșal Averescu, nr.17,
sector 1, la Serviciul Evaluare Complexă Persoane Adulte cu Handicap și
Monitorizare, Pav.B, cam.2
Programul de lucru cu publicul este: luni, marţi, joi: 8.00-14.00,
DIRECTOR GENERAL,
DĂNUȚ IOAN FLEACĂ