ANEXA nr. I
numărul posturilor, nivelul posturilor, denumirea posturilor, structurile în care se află posturile, scopul principal al postului, bibliografia şi tematica, condiţiile generale şi specifice de ocupare
POSTURILE PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS:
Educator S
Infirmieră M;G
CONDIȚII DE OCUPARE:
Pentru ocuparea posturilor vacante, candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale şi specifice de ocupare, după cum urmează:
Condiţiile generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice:
COMPLEXUL SOCIAL DE SERVICII SF. ANDREI
NR. CRT | DENUMIRE POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPARE | SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI | NR. POSTURI CONCURS |
1 | educator | S | execuție | absolvent studii superioare de lungă durată, studii universitare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, specializarea psihologie, asistență socială, sociologie, pegadogie, pedagogie special, pedagogia învățământului primar și preșcolar sau studii superioare de lungă durată, studii universitare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, urmarte de studii postuniversitare-program de studii psihopedagogie de certificare pentru profesia didactică-Nivelul I | servicii de educație | 8 |
2 | infirmieră | M,G | execuție | studii medii, liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau studii generale (minim 8 clase);
pentru candidaţii care nu sunt debutanţi în profesie, la punctaj egal, constituie un avantaj depunerea certificatului de absolvire a cursului de calificare în profesie | activități de îngrijire și supraveghere | 6 |
BIBLIOGRAFIE:
Educator:
PSIHOLOGIE-Manual clasa a X-a, autori: Mielu Zlate. Nicolae Mitrofan, Tinca Crețu, Mihai Aniței, Editura ARAMIS, București 2005
Tematica: Capitolul II-Procesarea informațiilor
EDUCAȚIE TIMPURIE, autor Ecaterina Vrășmaș, Editura Arlequin București 2014;
Tematica: Capitolul VII-Rolul spațiului educational în dezvoltarea copilului mic și preșcolar;
LEGEA NR. 272/2014 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Tematica: Capitolul I Dispoziții generale și definiții-Secțiunea 4-Educație, activități recreative și culturale.
Infirmieră:
GHIDUL PENTRU INFIRMIERE-pus la dispoziție de către organizatorul concursului.
COMPLEXUL SOCIAL DE SERVICII SF. NICOLAE
NR. CRT | DENUMIRE POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPARE | SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI | NR. POSTURI CONCURS |
1 | educator | S | execuție | absolvent studii superioare de lungă durată, studii universitare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, specializarea psihologie, asistență socială, sociologie, pegadogie, pedagogie special, pedagogia învățământului primar și preșcolar sau studii superioare de lungă durată, studii universitare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, urmarte de studii postuniversitare-program de studii psihopedagogie de certificare pentru profesia didactică-Nivelul I | servicii de educație | 15 |
2 | infirmieră | M,G | execuție | studii medii, liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau studii generale (minim 8 clase);
pentru candidaţii care nu sunt debutanţi în profesie, la punctaj egal, constituie un avantaj depunerea certificatului de absolvire a cursului de calificare în profesie | activități de îngrijire și supraveghere | 15 |
BIBLIOGRAFIE:
Educator:
PSIHOLOGIE-Manual clasa a X-a, autori: Mielu Zlate. Nicolae Mitrofan, Tinca Crețu, Mihai Aniței, Editura ARAMIS, București 2005
Tematica: Capitolul II-Procesarea informațiilor
EDUCAȚIE TIMPURIE, autor Ecaterina Vrășmaș, Editura Arlequin București 2014;
Tematica: Capitolul VII-Rolul spațiului educational în dezvoltarea copilului mic și preșcolar;
LEGEA NR. 272/2014 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Tematica: Capitolul I Dispoziții generale și definiții-Secțiunea 4-Educație, activități recreative și culturale.
Infirmieră:
GHIDUL PENTRU INFIRMIERE-pus la dispoziție de către organizatorul concursului.
NOTĂ:
Nu se solicită vechime în muncă sau în specialitate.
Toate funcțiile sunt cuprinse în statul de funcții la gradul/treapta maximă la care ar putea fi ocupate; încadrarea candidatului declarat admis se va face la gradul funcției corespunzător vechimii în muncă sau în specialitate care reiese din documentele depuse la înscriere, respectiv carnet de muncă, adeverință eliberată în locul carnetului de muncă, etc.
Pentru candidaţii care cumulează pensie cu salariul, angajarea se face pe durată determinată: vezi extras Legea nr. 53/2003-Codul muncii: prin derogare de la regula prevăzută la art. 12 alin. (1), angajatorii au posibilitatea de a angaja, în cazurile şi în condiţiile prezentului cod, personal salariat cu contract individual de muncă pe durată determinată.... Contractul individual de muncă poate fi încheiat pentru o durată determinată numai în următoarele cazuri:... g) angajarea pensionarilor care, în condiţiile legii, pot cumula pensia cu salariul.
DIRECTOR GENERAL,
DĂNUŢ IOAN FLEACĂ
Şef Serviciu Juridic, Contencios şi Resurse Umane
Silvia Cristina Gâju