Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Telefonul Copilului 119 Non-stop TelVerde, Sectorul 1 Persoane Vârstnice 0800 800 063 Intervenție în Regim de urgență 0734 454 543

Ultimele noutăți

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1

Cariere

ANUNŢ CONCURS DE ANGAJARE FUNCȚII DE NATURĂ CONTRACTUALĂ

30 ianuarie 2025

Subscrisa, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează concurs pentru ocuparea funcţiilor de execuție vacante, după cum urmează:

Serviciul Proiecte cu Fonduri Externe
Inspector specialitate IA – 1 post, durată nedeterminată, normă întreagă (8 ore/zi, luni-vineri)

Serviciul Investiții
Inspector specialitate IA – 1 post, durată nedeterminată, normă întreagă (8 ore/zi, luni-vineri)

Condiţii de ocupare:

CONDIȚII GENERALE DE PARTICIPARE:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile generale prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

CONDIȚII SPECIFICE DE PARTICIPARE:

Pentru funcția de execuție vacantă de inspector specialitate IA din structura Serviciului Proiecte cu Fonduri Externe:

  • Absolvent studii superioare de lungă durată, studii universitare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, specializarea științe juridice și administrative;
  • Vechime în minimă în specialitatea studiilor: 6 ani și 6 luni.

Pentru funcțiile de execuție vacante de inspector specialitate IA din structura Serviciului Investiții:

  • Absolvent studii superioare de lungă durată, studii universitare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
  • Vechime în minimă în specialitatea studiilor: 6 ani și 6 luni.

Calendarul de desfăşurare a concursului:

publicare anunţ:  30.01.2025
perioada de depunere dosare: de la data publicării până la data de 12.02.2025, inclusiv, de luni până joi între orele 09:00 şi 15:00 şi vineri între orele între orele 09:00 şi 12:00.
Dosarele se depun la sediul DGASPC Sector 1 din B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, pavilionul F, etajul 2, telefon 021.222.37.67, la secretarul comisiei de concurs:
- doamna Susan Cristina Mihaela, consilier în cadrul Compartimentului Resurse Umane – Direcția Juridic-Contencios și Resurse Umane

Calendarul de desfăşurare a concursului:

publicare anunţ:  30.01.2025
perioada de depunere dosare: de la data publicării până la data de 12.02.2025, inclusiv, de luni până joi între orele 09:00 şi 15:00 şi vineri între orele între orele 09:00 şi 12:00.
Dosarele se depun la sediul DGASPC Sector 1 din B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, pavilionul F, etajul 2, telefon 021.222.37.67, la secretarul comisiei de concurs:
- doamna Susan Cristina Mihaela, consilier în cadrul Compartimentului Resurse Umane – Direcția Juridic-Contencios și Resurse Umane

Probe:

Proba scrisă -  20.02.2025, începând cu ora 09:00;
Interviul: Se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise şi/sau probei practice, după caz. Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă şi/sau practică, după caz. 

Rezultatele probelor susținute în cadrul concursului de angajare se afișează în termen de 1 zi lucrătoare de la susținerea probelor.
Contestațiile se pot depune în termen de 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor pentru fiecare probă în parte.
Rezultatele finale ale concursului de angajare se afișează în termen de 1 zi lucrătoare de la data afișării soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Probele se susţin la sediul DGASPC Sector 1 din Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17.

Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente, conform art.35 din

Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:

  1.  formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevăzut de H.G. nr.1336/2022;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7.  adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, conținând în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. curriculum vitae, model comun european.

    Copiile de pe actele prevăzute la alin. lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la lit. g) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

    Documentul prevăzut la alin. lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

    Documentul prevăzut la alin. lit. h) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

    Formularul de înscriere prevăzut se pune la dispoziţie candidaţilor de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric.

Tipul probelor de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante constă în 3 etape succesive, astfel:
            Selecţia dosarelor
            Proba scrisă
            Interviul

PROBA SCRISĂ
Constă în redactarea unei lucrări şi/sau rezolvarea unor teste grilă
INTERVIU
Constă în testarea abilităţilor, aptitudinilor şi motivaţiei candidaţilor
PROBA PRACTICĂ
Constă în testarea abilităţilor şi aptitudinilor practice ale candidatului
Inspector specialialitate IAInspector specialialitate IA-

Bibliografia şi tematica pentru funcțiile ce au probă scrisă:

Pentru funcția de execuție vacantă de inspector specialitate IA din structura Serviciului Proiecte cu Fonduri Externe:

  1. Constituția României, republicată
    Tematica: Drepturile și liberățile fundamentale;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii;
  3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: Liberatatea de circulație, dreptul la libera alegere a domiciliului și accesul în locurile publice;
  4. Hotărârea Guvernului nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: Anexa 1 – Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare al direcţiei generale de asistenţă socială și protecția copilului.
  5. Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: actul administrativ în integralitate
  6. Hotărârea Guvernului nr. 209/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă
    Tematica: Capitolul IV Mecanismul cererilor de transfer şi al cererilor de transfer de fonduri, din Anexa Hotărârii Guvernului României.

Pentru funcțiile de execuție vacante de inspector specialitate IA din structura Serviciului Investiții:

  1. Constituția României, republicată
    Tematica: Drepturile și liberățile fundamentale;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii;
  3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: Liberatatea de circulație, dreptul la libera alegere a domiciliului și accesul în locurile publice;
    4 Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice
    Tematica: Capitolul III - Documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
  4. Hotărârea Guvernului nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: Anexa 1 – Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare al direcţiei generale de asistenţă socială și protecția copilului.
  5. Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare
    Tematica: actul administrativ în integralitate

Detalii suplimentare privind anunţul, inclusiv bibliografia de concurs pot fi obţinute la sediul instituţiei din București, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, Pavilionul F, etaj 2, tel: 021.222.37.67 şi pe pagina de internet www.dgaspc-sectorul1.ro .

DIRECTOR GENERAL,
VASILE MOȚOC

DIRECTOR EXECUTIV
Direcția Juridic-Contencios și Resurse Umane
Florin-Alin CÂRSTOIU

Sari la conținut