DISPOZIȚIA NR.
Având în vedere
Nota de informare nr. 30213/17.11.2015 emisă în atenția conducărilor compartimentelor;
Nota de informare nr. 32228/07.12.2015 emisă în atenția conducătorilor compartimentelor;
Referatele de evaluare întocmite de șefii ierarhici, privind promovarea salariaților la finalul perioadei de debut;
Referatul întocmit de Serviciul Juridic, Contencios și Resurse Umane;
Luând în considerare prevederile
Legii nr. 284/2010-Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificări și completări;
Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2015, precum şi alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice, cu modificări și completări;
Hotărârii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificări și completări,
În temeiul prevederilor
art. 8 alin. 1 din Anexa la Hotărârea Guvernului României nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul- cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată, cu modificări şi completări, coroborat cu prevederile Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1;
Directorul General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1
DISPUNE:
Art. 1 La data de 29 decembrie 2015, ora 10:00 se organizează examenul pentru promovarea salariaților la finalul perioadei de debut, conform anunțului din Anexa nr. 1 parte integrantă din prezenta Dispoziție.
Art. 2 Se constituie comisia de examinare și comisia pentru soluționarea contestațiilor, în următoarea componență:
comisia de examinare pentru toate categoriile de posturi:
Coman Mariana -director general adjunct Protecția Copilului, Persoanei și Familiei;
Coza Maria -șef centru în cadrul Centrului Româno-Danez pentru Educație Integrată;
Patachi Carmen-reprezentant Sindicatul SANITAS.
comisia pentru soluționarea contestațiilor, pentru toate categoriile de posturi:
Romas Valeria-șef birou în cadrul Modulului de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică Brăduț;
Căpraru Nicoleta-șef centru în cadrul Casei de tip familial Sf. Constantin
Avram Marcel-reprezentant Sindicatul SANITAS.
Secretariatul comisiilor va fi asigurat de doamna Bichir Daniela, referent superior în cadrul Serviciului Juridic, Contencios și Resurse Umane.
.
Art. 3 (1) Fiecare membru al comisiei de examinare propune pe baza bibliografiei şi, după caz, a tematicii maximum 3 subiecte, dintre care comisia de examinare stabileşte 3 până la 9 subiecte, cu cel mult două ore înainte de ora stabilită pentru examenul de promovare.
(2) La locul, data şi ora stabilite pentru examenul de promovare la finalul perioadei de debut, comisia de examinare pune la dispoziţia fiecărui candidat lista subiectelor stabilite, conform alin. (1).
(3) Fiecare candidat redactează o lucrare pe un subiect ales dintre cele stabilite de către comisia de examinare.
(4) În cadrul examenului de promovare, fiecare membru al comisiei de examinare notează lucrarea elaborată de candidat cu un punctaj maxim de 100 de puncte, pe baza următoarelor criterii:
a) cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
b) abilităţi de comunicare;
c) capacitate de sinteză;
d) complexitate, iniţiativă, creativitate.
(5) Comisia de examinare stabileşte ponderea din nota finală a fiecărui criteriu prevăzut la alin. (4).
(6) Punctajul acordat de membrii comisiei de examinare este consemnat în borderoul de notare.
Art. 4 Examenul de promovare la finalul perioadei de debut se desfășoară și cu respectarea procedurii interne aprobate prin Dispoziția nr. 3119/09.06.2015.
Art. 5 Se aprobă formularul pentru înscrierea la examenul de promovare la finalul perioadei de debut, conform Anexei nr. 2, parte integrantă din prezenta dispoziție.
Art. 6 Prezenta dispoziție se afișează la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1, Pavilion F etaj II și parte precum și pe pagina de internet și comunică persoanelor nominalizate la art. 2 și Serviciului Juridic, Contencios și Resurse Umane, în vederea ducerii la îndeplinire potrivit competențelor ce le revin.
DIRECTOR GENERAL,
DĂNUȚ IOAN FLEACĂ
Avizat pentru legalitate
Consilier juridic
Șef Serviciu Juridic, Contencios
și Resurse Umane
Silvia Cristina Gaju
CONSILIUL LOCAL SECTOR 1 BUCUREŞTI
DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI
SERVICIUL JURIDIC, CONTENCIOS ŞI RESURSE UMANE
Bld. Mareşal Al. Averescu nr.17, Sector 1, Bucureşti
resurse.umane @dgaspc-sectorul1.ro
tel/fax: 021.222.99.17
Website:www.dgaspc-sectorul1.ro
operator de date cu caracter personal nr. 6306
ANEXA NR. 2 LA DISPOZIȚIA NR.
DIRECTOR GENERAL
DĂNUȚ IOAN FLEACĂ
FORMULAR
CERERE
participare examen promovare
Subsemnatul/a----------------------------------------------------având funcția de --------------
-----------------------------în cadrul -------------------------------------------, vă rog să
aprobați participarea la examenul de promovare la finalul perioadei de debut,
organizat la data de 29.12.2015.
Data Semnătura
CONSILIUL LOCAL SECTOR 1 BUCUREŞTI
DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI
SERVICIUL JURIDIC, CONTENCIOS ŞI RESURSE UMANE
Bld. Mareşal Al. Averescu nr.17, Sector 1, Bucureşti
resurse.umane @dgaspc-sectorul1.ro
tel/fax: 021.222.99.17
Website:www.dgaspc-sectorul1.ro
operator de date cu caracter personal nr. 6306
ANEXA NR. 1 LA DISPOZIȚIA NR.
ANUNȚ
În conformitate cu prevederile art. 41 indice 1 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificări și completări, DIRECȚIA GENERALĂ DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI PROTECȚIA COPILULUI SECTOR 1 publică
ANUNȚUL
privind organizarea examenului de promovare la finalul perioadei de debut, pentru salariații încadrați în funcții de natură contractuală, după cum urmează:
DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII EXAMENULUI:
29 decembrie 2015 ora 10:00, pentru proba scrisă
la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 din București, Sector 1, B-dul Mareșal Al. Averescu nr. 17.
BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA PENTRU EXAMEN:
pentru toate posturile din toate compartimentele, BIBLIOGRAFIA este următoarea:
1.Hotărârea Guvernului nr. 1434/2004 privind atribuțiile și Regulamentul-cadru de organizare și funcționare ale Direcției generale de asistență socială și protecția copilului, republicată, cu modificări și completări.
Tematica:
Principalele atribuții ale Direcției generale de asistență socială și protecția copilului
Structura organizatorică orientativă
Funcțiile Direcției generale de asistență socială și protecția copilului
Atribuțiile directorului executiv
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice
Tematica:
Capitolul I-domeniul de aplicare și principii generale
Capitolul II-normele generale de conduit profesională a personalului contractual
Capitolul III-coordonarea și controlul aplicării normelor de conduit profesională pentru personalul contractual.
MODALITATEA DE DESFĂȘURARE A EXAMENULUI:
Pentru participarea la examenul de promovare, candidații depun cerere, conform formularului aprobat, în perioada 10.12.2015-17.12.2015.
Examenul constă în susținerea unei probe scrise pentru toate posturile.
În cadrul examenului de promovare, pentru proba scrisă, fiecare membru al comisiei de examinare propune pe baza bibliografiei şi, după caz, a tematicii maximum 3 subiecte, dintre care comisia de examinare stabileşte 3 până la 9 subiecte, cu cel mult două ore înainte de ora stabilită pentru examenul de promovare.
La locul, data şi ora stabilite pentru examenul de promovare, comisia de examinare pune la dispoziţia fiecărui candidat lista subiectelor stabilite.
Fiecare candidat redactează o lucrare pe un subiect ales dintre cele stabilite de către comisia de examinare.
Durata examenului de promovare se stabileşte de comisia de examinare în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor stabilite, dar nu poate depăşi 3 ore.
În cadrul examenului de promovare fiecare membru al comisiei de examinare notează lucrarea elaborată de candidat cu un punctaj maxim de 100 de puncte, pe baza următoarelor criterii:
a) cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
b) abilităţi de comunicare;
c) capacitate de sinteză;
d) complexitate, iniţiativă, creativitate.
Punctajul acordat de membrii comisiei de examinare este consemnat în borderoul de notare.
Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.
Rezultatele examenului de promovare se afişează la sediul instituţiei în termen de două zile lucrătoare de la data susţinerii acestuia.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor va reevalua lucrarea iar rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei în două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei.