Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1
organizează la sediul din Bucureşti, Sector 1, B-dul Marşal Al. Averescu nr. 17
concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă ŞEF SERVICIU STRATEGII, PROIECTE, PROGRAME
ÎN DOMENIUL ASISTENŢEI SOCIALE ŞI RELAŢIA CU ONG, astfel :
Condiţiile de
desfăşurare a concursului:
·
28
mai 2012, ora 10.00 proba scrisă şi 30 mai 2012, ora 10.00, proba interviu.
Probele stabilite pentru concurs:
·
selecţia dosarelor
·
proba scrisă
·
interviul
Condiţiile de participare
la concurs:
·
Condiţii generale:
a)
îndeplinirea condiţiilor stabilite de art. 54 din Legea nr. 188/1999, după cum
urmează:
·
are
cetăţenia română şi domiciliul în România;
·
cunoaşte
limba română, scris şi vorbit;
·
are
vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
·
are
capacitate deplină de exerciţiu;
·
are
o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează,
atestată pe bază de examen medical de specialitate;
·
îndeplineşte
condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
·
îndeplineşte
condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
·
nu
a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra
statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care
împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a
unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit
reabilitarea;
·
nu
a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul
individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
·
nu
a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin
lege.
b) 2 ani în
specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
·
Condiţii speciale:
a)
absolvent studii universitare sau studii superioare de lungă durată în domeniul
asistenţei sociale;
b)
absolvent cursuri de perfecţionare manager de proiect, certificate CNFPA;
c)
experienţă relevantă în managementul proiectelor-participare în cel puţin 3
proiecte cu finantare externă.
Dosarele candidaţilor interesaţi
se pot depune în termen de 20 de zile de la publicarea anunţului, în intervalul
23.04.2012-14.05.2012, inclusiv, la sediul instituţiei organizatoare din
Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, Pavilion F, mansardă şi
cuprind:
·
documentele
prevăzute de art. 49 alin. (1) din HGR nr. 611/2008, respectiv:
·
formular
înscriere-pus la dispoziţie de angajator;
·
copie
act identitate;
·
copie
acte studii şi copie acte care atestă efectuarea unor specializări sau
perfecţionări;
·
copie
carnet de muncă şi pentru perioada cuprinsă între 01.01.2011 până în prezent,
adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor
necesare ocupării funcţiei publice;
·
certificat
cazier judiciar. Cazierul judiciar poate
fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere din care să reiasă că nu a
săvârşit fapte pedepsite de legea penală, pentru care nu a intervenit
reabilitarea. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelror
ARE OBLIGAŢIA de a complete dosarul de concurs cu certificatul de cazier
judiciar, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5
zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei
dosarelor, sub ancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;
·
adeverinţă
care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni
anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau
de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa va conţine, în clar, număr,
data eliberării, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard
stabilit de ministerul sănătăţii;
·
declaraţie
pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat
activităţi de poliţie politică.
Copiile documentelor
solicitate se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele
originale, spre a se certifica pentru conformitate cu originalul,de către
secretarul comisiei de concurs.
Bibliografia stabilită pentru concurs:
Legea
nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu
modificări şi completări;
Legea
nr. 7/2004-Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificări şi
completări;
Hotărârea
Guvernului nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de
organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi
protecţia copilului, republicată, cu modificări şi completări;
Ordonanţa
de Urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi
sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene
şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora;
Manual
Management de Proiect-CODECS, Bucureşti 2000, Volumul 2-“Risc, Estimări şi
Contracte”-Secţiunea 2. Riscul;
Manual
Managementul de Proiect-CODECS, Bucureşti, 2000, Volumul 4-“Formarea şi
Conducerea Echipei de Proiect”-Secţiunea 3. Organizarea echipei şi Secţiunea
5.Menţinerea motivării echipei.
Relaţii
suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi
Protecţia Copilului Sector 1 şi la nr. de telefon: 021.222.99.17 sau
021.222.37.67.