CONCURS DE ANGAJARE
PERSONAL CONTRACTUAL
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1 organizează concurs de angajare pentru personal contractual, conform anexelor I, II şi III.
1. Perioadă înscriere: 09 - 23.08.2012
2. Selecţia dosarelor: 27.08.2012
3. Probă scrisă: 21.09.2012
4. Interviu: 01.10.2012
DOSARELE DE CONCURS SE DEPUN LA SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS ŞI RESURSE UMANE, PAVILIONUL F, ETAJ 4 (MANSARDĂ).
ANEXA I
Numărul, nivelul posturilor, denumirea posturilor, structura, principalele cerinţe ale posturilor,
bibliografia şi tematica, condiţiile generale şi specifice de ocupare
COMPLEXUL SOCIAL DE SERVICII PINOCCHIO
NR. CRT | TIP POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | CONDIŢII GENERALE ŞI SPECIFICE PENTRU OCUPARE | PRINCIPALELE CERINŢE ALE POSTURILOR | NR. POSTURI CONCURS |
1 | Inspector specialitate (sfera educativă) | S | execuţie | Absolvent de studii superioare de lungă durată, cu diploma de licenţă | asigură educaţia copiilor, beneficiari ai serviciilor în cadrul Complexului | 1 |
TEMATICĂ ŞI BIBLIOGRAFIE:
1. Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Hotărârea Guvernului României nr. 1434/2004, privind atribuţiile şi regulamentul cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată.
DENUMIREA INSTITUŢIEI: D.G.A.S.P.C. SECTOR 1 BUCUREŞTI
COMPARTIMENT: Complexul Social de Servicii Pinocchio
EXTRAS FIŞA POSTULUI INSPECTOR SPECIALITATE (SFERA EDUCATIVĂ)
principalele atribuţii
Informaţii generale privind postul
Denumirea postului: inspector specialitate (sfera educativă)
Nivelul postului: execuţie
Scopul principal al postului: educatia nonformală şi informală a copilului, supraveghere
ATRIBUŢII ŞI RĂSPUNDERI CARE REVIN ANGAJATULUI:
- Conduce activitatea educativă a grupei de copii stabilită de către şeful complexului social de servicii;
- Educatorul face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil;
- Educatorul ajută copilul la învăţarea şi consolidarea deprinderilor de igienă şi autoservire;
- Discută cu copilul într-un climat de încredere şi respect reciproc;
- Face prezenţa zilnică a copiilor în sala de grupă, semnează în caietul de prezenţă asumându-şi răspunderea pentru întocmirea acesteia;
- Are obligaţia să controleze prezenţa copilului la grupă şi să discute cu părintele pentru a evita absentarea pe termen lung a copilului de la grupă;
- Însoţeşte copiii în deplasările efectuate în afara centrului;
- Răspunde de securitatea copiilor încredinţaţi pe timpul cât îşi desfăşoară programul de lucru şi informează şeful de centru, cabinetul medical, în cazul în care apar modificări ale stării de sănătate a acestora;
- Verifică permanent spaţiul grupei, echipamentele şi materialele puse la dispoziţia copiilor cu prilejul activităţilor instructiv-educative, în vederea prevenirii unor accidente sau evenimente neprevăzute;
- Răspunde de formarea şi consolidarea deprinderilor de igienă ersonală şi igiena spaţiilor folosite de copii;
- Organizează şi amenajează spaţiul educaţional, încurajează implicarea copiilor în amenajarea mediului educaţional;
- Însoţeşte şi supraveghează copiii la masă şi ajută la alimentaţie;
- Participă la activităţi educaţionale organizate în centru;
- Participă la întâlnirile cu părinţii ce sunt organizate în centru;
- Are obligaţia să nu părăsească locul de muncă, chiar dacă pleacă într-o activitate educaţională cu copiii, fără să aducă la cunoştinţă şefului de centru;
- Sprijină activitatea asistentului social, cabinetului medical şi al psihologului;
- Colaborează cu echipa pluridisciplinară;
- Îndrumă părinţii şi copiii unde este cazul la consiliere;
- Are obligaţia să aducă la cunoştinţă, în timp util, şefului de complex atunci când nu se poate prezenta la serviciu, indiferent de motivul absenţei;
- Participă la dezvoltarea şi derularea programelor psihopedagogice personalizate stabilite pentru fiecare copil;
- Are obligaţia să anunţe verbal sau în scris conducerii centrului orice problemă pe care o întâmpină;
- Acordă îngrjirile zilnice grupului copii din centru, menţinând un mediu relaxant şi stimulativ pentru dezvoltarea copiilor pe toate planurile : fizic, intelectual şi socio-emoţional;
- Participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independentă alături de educator;
- Asigură supravegherea copiilor;
- Participă la activităţile de educaţie non-formală;
- Participă la cursurile de formare;
- Interacţionează cu copiii în timpul îngrijirii;
- Încurajează autonomia copiilor în timpul îngrijirilor în funcţie de vârsta şi nivelul de dezvoltare oferindu-le ocazii frecvente de practicare a abilităţilor de autoîngrijire ;
- Asigură securitatea mediului atât în interior, cât şi în exterior, identificând şi semnalând pericolele potenţiale.
COMPLEXUL SOCIAL DE SERVICII SF. ECATERINA – CENTRUL DE RECUPERARE
NR. CRT | TIP POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | CONDIŢII GENERALE ŞI SPECIFICE PENTRU OCUPARE | PRINCIPALELE CERINŢE ALE POSTURILOR | NR. POSTURI CONCURS |
1 | Inspector specialitate (sfera educativă) | S | execuţie | Absolvent de studii superioare de lungă durată, cu diploma de licenţă | asigură educaţia copiilor, beneficiari ai serviciilor în cadrul Complexului | 1 |
TEMATICĂ ŞI BIBLIOGRAFIE:
1. Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Hotărârea Guvernului României nr. 1434/2004, privind atribuţiile şi regulamentul cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată.
DENUMIREA INSTITUŢIEI: D.G.A.S.P.C. SECTOR 1 BUCUREŞTI
COMPARTIMENT: Complexul Social de Servicii Sf. Ecaterina – Centrul de Recuperare
EXTRAS FIŞA POSTULUI INSPECTOR SPECIALITATE (SFERA EDUCATIVĂ)
principalele atribuţii
Informaţii generale privind postul
Denumirea postului: inspector specialitate (sfera educativă)
Nivelul postului: execuţie
Scopul principal al postului: educatia nonformală şi informală a copilului, supraveghere
ATRIBUŢII ŞI RĂSPUNDERI CARE REVIN ANGAJATULUI:
- Conduce activitatea educativă a grupei de copii stabilită de către şeful complexului social de servicii;
- Educatorul face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil;
- Educatorul ajută copilul la învăţarea şi consolidarea deprinderilor de igienă şi autoservire;
- Discută cu copilul într-un climat de încredere şi respect reciproc;
- Face prezenţa zilnică a copiilor în sala de grupă, semnează în caietul de prezenţă asumându-şi răspunderea pentru întocmirea acesteia;
- Are obligaţia să controleze prezenţa copilului la grupă şi să discute cu părintele pentru a evita absentarea pe termen lung a copilului de la grupă;
- Însoţeşte copiii în deplasările efectuate în afara centrului;
- Răspunde de securitatea copiilor încredinţaţi pe timpul cât îşi desfăşoară programul de lucru şi informează şeful de centru, cabinetul medical, în cazul în care apar modificări ale stării de sănătate a acestora;
- Verifică permanent spaţiul grupei, echipamentele şi materialele puse la dispoziţia copiilor cu prilejul activităţilor instructiv-educative, în vederea prevenirii unor accidente sau evenimente neprevăzute;
- Răspunde de formarea şi consolidarea deprinderilor de igienă ersonală şi igiena spaţiilor folosite de copii;
- Organizează şi amenajează spaţiul educaţional, încurajează implicarea copiilor în amenajarea mediului educaţional;
- Însoţeşte şi supraveghează copiii la masă şi ajută la alimentaţie;
- Participă la activităţi educaţionale organizate în centru;
- Participă la întâlnirile cu părinţii ce sunt organizate în centru;
- Are obligaţia să nu părăsească locul de muncă, chiar dacă pleacă într-o activitate educaţională cu copiii, fără să aducă la cunoştinţă şefului de centru;
- Sprijină activitatea asistentului social, cabinetului medical şi al psihologului;
- Colaborează cu echipa pluridisciplinară;
- Îndrumă părinţii şi copiii unde este cazul la consiliere;
- Are obligaţia să aducă la cunoştinţă, în timp util, şefului de complex atunci când nu se poate prezenta la serviciu, indiferent de motivul absenţei;
- Participă la dezvoltarea şi derularea programelor psihopedagogice personalizate stabilite pentru fiecare copil;
- Are obligaţia să anunţe verbal sau în scris conducerii centrului orice problemă pe care o întâmpină;
- Acordă îngrjirile zilnice grupului copii din centru, menţinând un mediu relaxant şi stimulativ pentru dezvoltarea copiilor pe toate planurile : fizic, intelectual şi socio-emoţional;
- Participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independentă alături de educator;
- Asigură supravegherea copiilor;
- Participă la activităţile de educaţie non-formală;
- Participă la cursurile de formare;
- Interacţionează cu copiii în timpul îngrijirii;
- Încurajează autonomia copiilor în timpul îngrijirilor în funcţie de vârsta şi nivelul de dezvoltare oferindu-le ocazii frecvente de practicare a abilităţilor de autoîngrijire ;
- Asigură securitatea mediului atât în interior, cât şi în exterior, identificând şi semnalând pericolele potenţiale.
COMPLEXUL SOCIAL DE SERVICII SF. ANDREI
NR. CRT | TIP POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | CONDIŢII GENERALE ŞI SPECIFICE PENTRU OCUPARE | PRINCIPALELE CERINŢE ALE POSTURILOR | NR. POSTURI CONCURS |
1 | Inspector specialitate (sfera educativă) | S | execuţie | Absolvent de studii superioare de lungă durată, cu diploma de licenţă | asigură educaţia copiilor, beneficiari ai serviciilor în cadrul Complexului | 1 |
TEMATICĂ ŞI BIBLIOGRAFIE:
1. Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Hotărârea Guvernului României nr. 1434/2004, privind atribuţiile şi regulamentul cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată.
DENUMIREA INSTITUŢIEI: D.G.A.S.P.C. SECTOR 1 BUCUREŞTI
COMPARTIMENT: Complexul Social de Servicii Sf. Andrei
EXTRAS FIŞA POSTULUI INSPECTOR SPECIALITATE (SFERA EDUCATIVĂ)
principalele atribuţii
Informaţii generale privind postul
Denumirea postului: inspector specialitate (sfera educativă)
Nivelul postului: execuţie
Scopul principal al postului: educatia nonformală şi informală a copilului, supraveghere
ATRIBUŢII ŞI RĂSPUNDERI CARE REVIN ANGAJATULUI:
- Conduce activitatea educativă a grupei de copii stabilită de către şeful complexului social de servicii;
- Educatorul face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil;
- Educatorul ajută copilul la învăţarea şi consolidarea deprinderilor de igienă şi autoservire;
- Discută cu copilul într-un climat de încredere şi respect reciproc;
- Face prezenţa zilnică a copiilor în sala de grupă, semnează în caietul de prezenţă asumându-şi răspunderea pentru întocmirea acesteia;
- Are obligaţia să controleze prezenţa copilului la grupă şi să discute cu părintele pentru a evita absentarea pe termen lung a copilului de la grupă;
- Însoţeşte copiii în deplasările efectuate în afara centrului;
- Răspunde de securitatea copiilor încredinţaţi pe timpul cât îşi desfăşoară programul de lucru şi informează şeful de centru, cabinetul medical, în cazul în care apar modificări ale stării de sănătate a acestora;
- Verifică permanent spaţiul grupei, echipamentele şi materialele puse la dispoziţia copiilor cu prilejul activităţilor instructiv-educative, în vederea prevenirii unor accidente sau evenimente neprevăzute;
- Răspunde de formarea şi consolidarea deprinderilor de igienă ersonală şi igiena spaţiilor folosite de copii;
- Organizează şi amenajează spaţiul educaţional, încurajează implicarea copiilor în amenajarea mediului educaţional;
- Însoţeşte şi supraveghează copiii la masă şi ajută la alimentaţie;
- Participă la activităţi educaţionale organizate în centru;
- Participă la întâlnirile cu părinţii ce sunt organizate în centru;
- Are obligaţia să nu părăsească locul de muncă, chiar dacă pleacă într-o activitate educaţională cu copiii, fără să aducă la cunoştinţă şefului de centru;
- Sprijină activitatea asistentului social, cabinetului medical şi al psihologului;
- Colaborează cu echipa pluridisciplinară;
- Îndrumă părinţii şi copiii unde este cazul la consiliere;
- Are obligaţia să aducă la cunoştinţă, în timp util, şefului de complex atunci când nu se poate prezenta la serviciu, indiferent de motivul absenţei;
- Participă la dezvoltarea şi derularea programelor psihopedagogice personalizate stabilite pentru fiecare copil;
- Are obligaţia să anunţe verbal sau în scris conducerii centrului orice problemă pe care o întâmpină;
- Acordă îngrjirile zilnice grupului copii din centru, menţinând un mediu relaxant şi stimulativ pentru dezvoltarea copiilor pe toate planurile : fizic, intelectual şi socio-emoţional;
- Participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independentă alături de educator;
- Asigură supravegherea copiilor;
- Participă la activităţile de educaţie non-formală;
- Participă la cursurile de formare;
- Interacţionează cu copiii în timpul îngrijirii;
- Încurajează autonomia copiilor în timpul îngrijirilor în funcţie de vârsta şi nivelul de dezvoltare oferindu-le ocazii frecvente de practicare a abilităţilor de autoîngrijire ;
- Asigură securitatea mediului atât în interior, cât şi în exterior, identificând şi semnalând pericolele potenţiale.
CENTRUL DE ZI SOCIO-VOCAŢIONAL PENTRU ADOLESCENŢI ŞI ADULŢI
CONSUMATORI DE DROGURI SAU AFLAŢI ÎN SITUAŢIA DE RISC
NR. CRT | TIP POST | NIVEL STUDII | NIVELUL POSTULUI | CONDIŢII GENERALE ŞI SPECIFICE PENTRU OCUPARE | PRINCIPALELE CERINŢE ALE POSTURILOR | NR. POSTURI CONCURS |
1 | Inspector specialitate (sfera educativă) | S | execuţie | Absolvent de studii superioare de lungă durată, cu diploma de licenţă | asigură supravegherea şi consilierea beneficiarilor | 1 |
TEMATICĂ ŞI BIBLIOGRAFIE:
1. Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Hotărârea Guvernului României nr. 1434/2004, privind atribuţiile şi regulamentul cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, republicată.
DENUMIREA INSTITUŢIEI: D.G.A.S.P.C. SECTOR 1 BUCUREŞTI
COMPARTIMENT: Centrul de Zi Socio-vocaţional
EXTRAS FIŞA POSTULUI INSPECTOR SPECIALITATE (SFERA EDUCATIVĂ)
principalele atribuţii
Informaţii generale privind postul
Denumirea postului: inspector specialitate (sfera educativă)
Nivelul postului: execuţie
Scopul principal al postului: educatia nonformală şi informală a copilului, supraveghere
ATRIBUŢII ŞI RĂSPUNDERI CARE REVIN ANGAJATULUI:
- Conduce activitatea educativă a grupei de copii stabilită de către şeful complexului social de servicii;
- Educatorul face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil;
- Educatorul ajută copilul la învăţarea şi consolidarea deprinderilor de igienă şi autoservire;
- Discută cu copilul într-un climat de încredere şi respect reciproc;
- Face prezenţa zilnică a copiilor în sala de grupă, semnează în caietul de prezenţă asumându-şi răspunderea pentru întocmirea acesteia;
- Are obligaţia să controleze prezenţa copilului la grupă şi să discute cu părintele pentru a evita absentarea pe termen lung a copilului de la grupă;
- Însoţeşte copiii în deplasările efectuate în afara centrului;
- Răspunde de securitatea copiilor încredinţaţi pe timpul cât îşi desfăşoară programul de lucru şi informează şeful de centru, cabinetul medical, în cazul în care apar modificări ale stării de sănătate a acestora;
- Verifică permanent spaţiul grupei, echipamentele şi materialele puse la dispoziţia copiilor cu prilejul activităţilor instructiv-educative, în vederea prevenirii unor accidente sau evenimente neprevăzute;
- Răspunde de formarea şi consolidarea deprinderilor de igienă ersonală şi igiena spaţiilor folosite de copii;
- Organizează şi amenajează spaţiul educaţional, încurajează implicarea copiilor în amenajarea mediului educaţional;
- Însoţeşte şi supraveghează copiii la masă şi ajută la alimentaţie;
- Participă la activităţi educaţionale organizate în centru;
- Participă la întâlnirile cu părinţii ce sunt organizate în centru;
- Are obligaţia să nu părăsească locul de muncă, chiar dacă pleacă într-o activitate educaţională cu copiii, fără să aducă la cunoştinţă şefului de centru;
- Sprijină activitatea asistentului social, cabinetului medical şi al psihologului;
- Colaborează cu echipa pluridisciplinară;
- Îndrumă părinţii şi copiii unde este cazul la consiliere;
- Are obligaţia să aducă la cunoştinţă, în timp util, şefului de complex atunci când nu se poate prezenta la serviciu, indiferent de motivul absenţei;
- Participă la dezvoltarea şi derularea programelor psihopedagogice personalizate stabilite pentru fiecare copil;
- Are obligaţia să anunţe verbal sau în scris conducerii centrului orice problemă pe care o întâmpină;
- Acordă îngrjirile zilnice grupului copii din centru, menţinând un mediu relaxant şi stimulativ pentru dezvoltarea copiilor pe toate planurile : fizic, intelectual şi socio-emoţional;
- Participă la activităţi de formare a deprinderilor pentru viaţa independentă alături de educator;
- Asigură supravegherea copiilor;
- Participă la activităţile de educaţie non-formală;
- Participă la cursurile de formare;
- Interacţionează cu copiii în timpul îngrijirii;
- Încurajează autonomia copiilor în timpul îngrijirilor în funcţie de vârsta şi nivelul de dezvoltare oferindu-le ocazii frecvente de practicare a abilităţilor de autoîngrijire ;
- Asigură securitatea mediului atât în interior, cât şi în exterior, identificând şi semnalând pericolele potenţiale.
Anexa II DOCUMENTE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI DE CONCURS
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. Formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de către organizatorul concursului);
2. Copia actului de identitate (ACTUL VA FI PREZENTAT ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIEI CU ACESTA);
3. Curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfăşurată anterior;
4. Copie recomandare de la ultimul loc de muncă sau de la ultima instituţie de învăţământ absolvită; recomandarea trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, caracterizarea profilului profesional şi moral al candidatului (ACTUL VA FI PREZENTAT ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIEI CU ACESTA);
5. Copie fişă de evaluare a performanţelor profesionale individuale, dacă este cazul;
6. Cazierul juridiciar (se depune în original) sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. În cazul acestui document, candidatul care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
7. Adeverinţă medicală (se depune în original) care să ateste starea de sănătate corepunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine în clar numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
8. Copia certificatului de naştere şi/sau a certificatului de căsătorie/sentinţă divorţ (ACTUL VA FI PREZENTAT ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIEI CU ACESTA);
9. Copia diplomelor de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări (ACTUL VA FI PREZENTAT ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIEI CU ACESTA);
10. Copie după actele de calificare şi autorizaţiile specifice pentru exercitarea profesiei/ meseriei/ calificării (exemplu: permis de conducere, autorizaţie liberă practică, asigurare profesională – malpraxis, etc.) - ACTUL VA FI PREZENTAT ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIEI CU ACESTA;
11. Copia carnetului de muncă şi/sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului (ACTUL VA FI PREZENTAT ŞI ÎN ORIGINAL ÎN VEDEREA VERIFICĂRII CONFORMITĂŢII COPIEI CU ACESTA);
12. O fotografie recentă, tip paşaport (se depune în original).
13. După caz, Declaraţie pe propria răspundere privind desfăşurarea în prezent a unei activităţi pe bază de contract individual de muncă sau altă formă de angajare.
14. După caz, Declaraţie pe propria răspundere că au/nu au calitatea de pensionar.
15. Declaraţie pe propria răspundere că beneficiază/nu beneficiază de ajutor de şomaj.
Copiile de pe acte se prezintă împreună cu originalul documentelor sau copii legalizate, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
DATA LIMITĂ, ORA PÂNĂ LA CARE SE POT DEPUNE, LOCUL DE DEPUNERE, PERSOANELE ŞI DATELE DE CONTACT:
Pentru participarea la concurs, dosarele se pot depune pînă la data de 23 AUGUST 2012, între orele 1000 şi 1600 (vineri 1000 – 1300), la secretarul comisiei de concurs, respectiv doamna Alexandru Elena, având funcţia de Şef Birou în cadrul Biroului Resurse Umane Asistenţi Maternali Profesionişti, Asistenţi Personali, cu sediul în Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, Pavilion F, mansardă, tel: 021.222.37.67
TIPUL PROBELOR DE CONCURS
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante constă în 3 etape succesive, astfel:
Selecţia dosarelor de înscriere
Proba scrisă
Interviul
PROBA SCRISĂ Constă în redactarea unei lucrări si/sau rezolvarea unor teste grilă | INTERVIU Constă în testarea abilităţilor, aptitudinilor şi motivaţiei candidaţilor | PROBA PRACTICĂ Constă în testarea abilităţilor şi aptitudinilor practice ale candidatului |
Inspector specialitate (sfera educativă) | Inspector specialitate (sfera educativă) | - |
LOCUL, DATA ŞI ORA DESFĂŞURĂRII PROBELOR
Concursul se desfăşoară la sediul din Bucureşti, Sector 1, B-dul Mareşal Al. Averescu nr. 17, după cum urmează:
SELECŢIA DOSARELOR: 27.08. 2012
PROBA SCRISĂ: 21.09.2012, începând cu ora 900
INTERVIUL: 01.10.2012, începând cu ora 900
În funcţie de numărul de dosare participante la procedură, proba scrisă precum şi interviul pot fi susţinute în zile diferite.
Informaţiile privind eventualele modificări privind datele de susţinere a probelor de concurs vor fi anunţate şi afişate la sediul angajatorului, candidaţilor revenindu-le obligaţia de informare.
Anexa III
CONDIŢII DE PARTICIPARE ŞI DESFĂŞURARE A
CONCURSULUI
CONDIŢII DE PARTICIPARE
Poate participa
la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant persoana care
îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor
state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic
European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de
prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare
postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale
eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi,
după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului
scos la concurs;
g) nu
a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra
umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură
cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de
corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o
incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a
intervenit reabilitarea.
REGULAMENT
privind desfăşurarea concursului
pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant corespunzător unei funcţii
contractuale
SECŢIUNEA 1
Dispoziţii generale privind desfăşurarea
concursului
ART.
1
(1) Concursul pentru ocuparea unui post
vacant sau temporar vacant constă, de regulă, în 3 etape succesive, după cum
urmează:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă şi/sau probă practică;
c) interviul.
(2) Proba practică poate fi introdusă în
cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor
practice.
(3) Se pot prezenta la următoarea etapă
numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
ART.
2
(1) În vederea participării la concurs, în
termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, candidaţii depun
dosarul de concurs.
(2) În termen de maximum 3 zile lucrătoare
de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are
obligaţia de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de
participare la concurs.
(3) După finalizarea selecţiei dosarelor se
va încheia un proces-verbal, care va fi semnat de către toţi membrii comisiei.
SECŢIUNEA
a 2-a
Selecţia dosarelor de concurs, proba scrisă şi/sau proba practică a
concursului şi interviul
ART.
3
(1) Rezultatele selectării dosarelor de
înscriere se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea
"admis" sau "respins", însoţită de motivul respingerii dosarului,
la sediul instituţiei.
(2) Contestaţiile cu privire la rezultatul
selecţiei dosarelor de înscriere se depun la secretarul comisiei de soluţionare
a contestaţiilor în maximum două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor
selecţiei dosarelor de către comisia de concurs.
(3) Contestaţiile cu privire la rezultatele
selecţiei dosarelor se soluţionează şi se afişează la sediul instituţiei în
termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.
ART.
4
(1) Proba scrisă constă în redactarea unei
lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă.
(2) Prin proba scrisă se testează
cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează
concursul.
(3) Subiectele pentru proba scrisă se
stabilesc pe baza tematicii de concurs, astfel încât să reflecte capacitatea de
analiză şi sinteză a candidaţilor, în concordanţă cu nivelul şi specificul
postului pentru care se organizează concursul.
(4) Pentru candidaţii la ocuparea aceluiaşi
post, subiectele sunt identice în cadrul aceluiaşi concurs, cu excepţia cazului
în care concursul se desfăşoară în mai multe serii.
(5) Comisia de concurs stabileşte
subiectele şi alcătuieşte seturile de subiecte pentru proba scrisă, în ziua în
care se desfăşoară proba scrisă.
(6) Pe baza propunerilor membrilor comisiei
de concurs, comisia întocmeşte minimum două seturi de subiecte care vor fi
prezentate candidaţilor.
(7) Membrii comisiei de concurs răspund
individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.
(8) Seturile de subiecte se semnează de
toţi membrii comisiei de concurs şi se închid în plicuri sigilate purtând
ştampila instituţiei.
(9) Comisia de concurs stabileşte punctajul
maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele şi se
afişează la locul desfăşurării concursului.
(10) În cazul în care proba scrisă constă
în rezolvarea unor teste-grilă, întrebările pot fi formulate cu cel mult două
zile înainte de proba scrisă, cu condiţia ca numărul acestora să fie de 3 ori mai
mare decât numărul întrebărilor stabilit pentru fiecare test-grilă. Întrebările
pentru fiecare test-grilă se stabilesc în ziua în care se desfăşoară proba
scrisă, înainte de începerea acestei probe.
(11) Înainte de începerea probei scrise se
face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor
prealabile, respectiv verificarea identităţii. Verificarea identităţii
candidaţilor se face numai pe baza buletinului, a cărţii de identitate sau a
oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii. Candidaţii care nu
sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada
identităţii prin prezentarea buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui
document care să ateste identitatea sunt consideraţi absenţi.
(12)
După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea din sală a acestora atrage
eliminarea din concurs, cu excepţia situaţiilor de urgenţă în care aceştia pot
fi însoţiţi de unul dintre membrii comisiei de concurs sau de persoanele care
asigură supravegherea.
(13) Durata probei scrise se stabileşte de
comisia de concurs în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al
subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore.
(14) La ora stabilită pentru începerea
probei scrise, comisia de concurs prezintă candidaţilor seturile de subiecte şi
invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de concurs.
(15) După începerea comunicării subiectelor
este interzis accesul candidaţilor care întârzie sau al oricărei alte persoane,
în afara membrilor comisiei de concurs, precum şi a persoanelor care asigură
secretariatul comisiei de concurs, respectiv supravegherea desfăşurării probei.
(16) În încăperea în care are loc
concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităţilor
prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este
permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor
mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă.
(17) Nerespectarea dispoziţiilor prevăzute
la alin. (16) atrage eliminarea candidatului din proba de concurs. Comisia de
concurs, constatând încălcarea acestor dispoziţii, elimină candidatul din sală,
înscrie menţiunea "anulat" pe lucrare şi consemnează cele întâmplate
în procesul-verbal.
(18) Lucrările se redactează, sub
sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de instituţie,
purtând ştampila acesteia pe fiecare filă. Prima filă, după înscrierea numelui
şi a prenumelui în colţul din dreapta sus, se lipeşte astfel încât datele
înscrise să nu poată fi identificate şi se aplică ştampila instituţiei, cu
excepţia situaţiei în care există un singur candidat pentru postul
vacant/temporar vacant, caz în care nu mai există obligaţia sigilării lucrării.
(19) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei
de concurs lucrarea scrisă, respectiv testul-grilă, la finalizarea lucrării ori
la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit
în acest sens.
ART.
5
Proba practică constă în testarea
abilităţilor şi aptitudinilor practice ale candidatului în vederea ocupării
postului vacant sau temporar vacant pentru care candidează.
ART. 6
(1) Proba practică se desfăşoară pe baza
unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii
de evaluare:
a) capacitatea de adaptare;
b) capacitatea de gestionare a situaţiilor
dificile;
c) îndemânare şi abilitate în realizarea
cerinţelor practice;
d) capacitatea de comunicare;
e) capacitatea de gestionare a resurselor
alocate pentru desfăşurarea probei practice.
(2) În vederea testării pentru proba
practică se pot stabili şi alte criterii de evaluare.
(3) Aspectele constatate în timpul
derulării probei practice vor fi consemnate în scris în anexa la raportul final
al concursului, întocmită de secretarul comisiei de concurs, care se semnează
de membrii acestei comisii şi de candidat.
ART.
7
(1) În cadrul interviului se testează
abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor. Proba interviului poate fi
susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă şi/sau
proba practică, după caz.
(2) Interviul se realizează conform
planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării
acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru
stabilirea interviului sunt:
a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de
funcţie;
b) capacitatea de analiză şi sinteză;
c) motivaţia candidatului;
d) comportamentul în situaţiile de criză;
e) iniţiativă şi creativitate.
(3) În funcţie de cerinţele de studii sau
profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) şi
e) sunt stabilite opţional.
(4) Pentru posturile de conducere planul de
interviu include şi elemente referitoare la:
a) capacitatea de a lua decizii şi de a
evalua impactul acestora;
b) exercitarea controlului decizional;
c) capacitatea managerială.
(5) Interviul se susţine, de regulă,
într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise
şi/sau probei practice, după caz.
(6) Data şi ora susţinerii interviului se
afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
(7) Fiecare membru al comisiei de concurs
poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la
opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea
materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de
sex.
(8) Întrebările şi răspunsurile la interviu
se înregistrează sau se consemnează în scris în anexa la raportul final al
concursului, întocmită de secretarul comisiei de concurs, şi se semnează de
membrii acesteia şi de candidat.
SECŢIUNEA a 3-a
Notarea probelor şi comunicarea
rezultatelor
ART.
8
Pentru probele concursului punctajele se
stabilesc după cum urmează:
a) pentru proba scrisă punctajul este de
maximum 100 de puncte;
b) pentru proba practică punctajul este de
maximum 100 de puncte;
c) pentru interviu punctajul este de
maximum 100 de puncte.
ART. 9
(1) Anterior începerii corectării
lucrărilor la proba scrisă, fiecare lucrare va fi numerotată, cu excepţia
cazului în care există un singur candidat pentru ocuparea postului
vacant/temporar vacant.
(2) Notarea probei scrise, a interviului
sau a probei practice se face, de regulă, în termen de maximum 3 zile
lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.
(3) Lucrările de la proba scrisă, cu
excepţia cazului în care există un singur candidat pentru ocuparea postului
vacant/temporar vacant, se corectează sigilate.
(4) Punctajele se acordă de către fiecare
membru al comisiei de concurs în parte, pentru fiecare lucrare scrisă, şi se
notează în borderoul de notare. Acordarea punctajului pentru proba scrisă se
face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al
comisiei de concurs.
(5) Lucrările care prezintă însemnări de
natură să conducă la identificarea candidaţilor se anulează şi nu se mai
corectează. Menţiunea "anulat" se înscrie atât pe lucrare, cât şi pe
borderoul de notare şi pe centralizatorul nominal, consemnându-se aceasta în
procesul-verbal.
ART.
10
(1) În situaţia în care pentru o lucrare se
înregistrează diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de
membrii comisiei de concurs, lucrarea se recorectează de către toţi membrii
acesteia. Procedura recorectării se reia ori de câte ori se constată că există
diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei
de concurs.
(2) Se interzice desigilarea lucrărilor
anterior recorectării.
ART.
11
(1) Lucrările scrise, după acordarea
punctajelor finale, se desigilează.
(2) Punctajele obţinute de fiecare dintre
candidaţi şi menţiunea "admis" ori "respins" se afişează la
sediul instituţiei, astfel încât să se asigure rămânerea a cel puţin două zile
lucrătoare până la susţinerea următoarei probe, pentru depunerea şi
soluţionarea unor eventuale contestaţii.
(3) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă
candidaţii care au obţinut:
a) minimum 50 de puncte, în cazul
concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie;
b) minimum 70 de puncte, în cazul
concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de conducere.
ART. 12
(1) Interviul şi/sau proba practică se
notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de
comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu, respectiv
planul probei practice.
(2) Membrii comisiei de concurs acordă,
individual, punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute. Punctajele se
acordă de către fiecare membru al comisiei de concurs în parte, pentru fiecare
candidat, şi se notează în borderoul de notare.
(3) Sunt declaraţi admişi la interviu
şi/sau proba practică candidaţii care au obţinut:
a) minimum 50 de puncte, în cazul
concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie;
b) minimum 70 de puncte, în cazul
concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de conducere.
ART. 13
(1) Punctajul final se calculează ca medie
aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.
(2) Punctajele finale ale concursului, în
ordine descrescătoare, vor fi înscrise într-un centralizator nominal, în care
se va menţiona pentru fiecare candidat punctajul obţinut la fiecare dintre
probele concursului. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de
fiecare dintre membrii comisiei de concurs.
(3) Comunicarea rezultatelor la fiecare
probă a concursului, inclusiv a rezultatelor finale ale concursului, se face
prin menţionarea punctajului final al fiecărui candidat şi a sintagmei
"admis" sau "respins", prin afişare la locul desfăşurării
concursului. Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de maximum 3
zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe.
(4) Se consideră admis la concursul pentru
ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obţinut cel mai
mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu
condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.
(5) La punctaje egale are prioritate
candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă
egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la
un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului
câştigător.
(6) În situaţia în care nu s-a organizat
proba scrisă, la punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut
punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine,
candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în
urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
(7) Rezultatele finale ale concursului de
ocupare a unei funcţii contractuale vacante sau temporar vacante se consemnează
în raportul final al concursului.
SECŢIUNEA a 4-a
Soluţionarea contestaţiilor
ART. 14
După afişarea rezultatelor obţinute la
selecţia dosarelor, proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviu,
candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 48 de ore de
la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data
afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul instituţiei,
sub sancţiunea decăderii din acest drept.
ART.
15
(1) În situaţia contestaţiilor formulate
faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor
va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru
participare la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea
termenului de depunere a contestaţiilor.
(2) În situaţia contestaţiilor formulate faţă
de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului comisia de
soluţionare a contestaţiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor
la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi
lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
ART.
16
Comisia de soluţionare a contestaţiilor
admite contestaţia, modificând rezultatul selecţiei dosarelor, respectiv
punctajul final acordat de comisia de concurs, în situaţia în care:
a) candidatul îndeplineşte condiţiile
pentru a participa la concurs, în situaţia contestaţiilor formulate faţă de
rezultatul selecţiei dosarelor;
b) constată că punctajele nu au fost
acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă sau punctajele
de la interviu nu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor
formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului;
c) constată că punctajele nu au fost
acordate potrivit baremului probei practice;
d) ca urmare a recorectării lucrării de la
proba scrisă, respectiv a analizării consemnării răspunsurilor la interviu,
candidatul declarat iniţial "respins" obţine cel puţin punctajul
minim pentru promovarea probei scrise sau a interviului.
ART.
17
(1) Contestaţia va fi respinsă în
următoarele situaţii:
a) candidatul nu îndeplineşte condiţiile
pentru a participa la concurs;
b) punctajele au fost acordate potrivit
baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă sau punctajele de la interviu au
fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi
răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului;
c) punctajele au fost acordate potrivit
baremului probei practice.
(2) Comunicarea rezultatelor la
contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul instituţiei organizatoare a
concursului, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
ART.
18
Candidatul nemulţumit de modul de
soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios
administrativ, în condiţiile legii.
ART.
19
(1) Instituţia organizatoare a concursului
pune la dispoziţia candidaţilor interesaţi, la solicitarea acestora,
documentele elaborate de comisia de concurs, respectiv de comisia de
soluţionare a contestaţiilor, care sunt informaţii de interes public, cu respectarea
confidenţialităţii datelor care fac referire la ceilalţi candidaţi, inclusiv a
datelor cu caracter personal, potrivit legii.
(2) Se exceptează de la prevederile alin.
(1) documentele elaborate de comisia de concurs, respectiv de comisia de soluţionare
a contestaţiilor, care conţin date cu caracter personal ale candidaţilor,
potrivit legii.
(3) Orice candidat îşi poate consulta, la
solicitarea sa, lucrarea scrisă individuală redactată în cadrul probei scrise a
concursului, după corectarea şi notarea acesteia, în prezenţa secretarului
comisiei de concurs.
SECŢIUNEA a 5-a
Suspendarea, amânarea şi reluarea concursului
ART. 20
(1) În cazul în care, de la data anunţării
concursului şi până la afişarea rezultatelor finale ale acestuia, conducătorul
este sesizat cu privire la nerespectarea prevederilor legale privind
organizarea şi desfăşurarea concursului, se va proceda la verificarea celor
sesizate cu celeritate. În cazul în care se constată că nu au fost respectate
prevederile legale sau când aspectele sesizate nu pot fi cercetate cu
încadrarea în termenele procedurale prevăzute de lege, desfăşurarea concursului
va fi suspendată.
(2) Suspendarea se dispune de către
conducătorul instituţiei, după o verificare prealabilă, în regim de urgenţă, a
situaţiei în fapt sesizate, dacă se constată existenţa unor deficienţe în
respectarea prevederilor legale.
(3) Sesizarea poate fi făcută de către
membrii comisiei de concurs ori ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor, de
către oricare dintre candidaţi sau de către orice persoană interesată.
(4) În situaţia în care, în urma
verificării realizate potrivit alin. (1), se constată că sunt respectate
prevederile legale privind organizarea şi desfăşurarea concursului, acesta se
desfăşoară în continuare.
ART.
21
(1) În cazul în care, din motive obiective,
nu se pot respecta data şi ora desfăşurării concursului:
a) concursul se amână pentru o perioadă de
maximum 15 zile lucrătoare;
b) se reia procedura de organizare şi
desfăşurare a acestuia dacă amânarea nu poate fi dispusă conform lit. a).
(2) În situaţia constatării necesităţii
amânării concursului, instituţia organizatoare a concursului are obligaţia:
a) anunţării, prin aceleaşi mijloace de
informare, a modificărilor intervenite în desfăşurarea concursului;
b) informării candidaţilor ale căror dosare
au fost înregistrate, dacă este cazul, prin orice mijloc de informare care
poate fi dovedit.
ART.
22
(1) Candidaturile înregistrate la concursul
a cărui procedură a fost suspendată sau amânată se consideră valide dacă
persoanele care au depus dosarele de concurs îşi exprimă în scris intenţia de a
participa din nou la concurs la noile date.
(2) În situaţia în care, la reluarea
procedurii de concurs, în dosare există documente a căror valabilitate a
încetat, candidaţii au posibilitatea de a le înlocui până la data prevăzută la art. 23 alin. (1).
SECŢIUNEA a 6-a
Prezentarea la post
ART. 23
(1) Candidaţii declaraţi admişi la
concursul de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător unei
funcţii contractuale sunt obligaţi să se prezinte la post în termen de maximum
15 zile calendaristice de la data afişării.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin.
(1), în urma formulării unei cereri scrise şi temeinic motivate, candidatul
declarat "admis" la concurs poate solicita, în termen de 3 zile
lucrătoare de la afişarea rezultatului concursului, un termen ulterior de
prezentare la post, care nu poate depăşi 30 de zile lucrătoare de la data
afişării rezultatului concursului.
(3) În cazul admiterii la concursul pentru
ocuparea unui post temporar vacant, contractul de muncă se încheie pe perioada
absenţei titularului postului.
(4)
În cazul neprezentării la post la termenul stabilit la alin. (1) şi în lipsa
unei înştiinţări potrivit alin. (2), postul este declarat vacant, urmând să se
comunice candidatului care a obţinut nota finală imediat inferioară
posibilitatea de a ocupa postul respectiv.