INFORMARE,
Începând cu data de 01.02.2020, persoanele interesate să depună dosarul în scopul evaluării/reevaluării situației psihosociomedicală a copilului, în vederea încadrării în grad de handicap, cu domiciliu pe raza sectorului 1, pot depune actele necesare și în format electronic.
Astfel, documentele completate vor fi transmise în format jpg (poză) sau pdf la adresa de e-mail evaluarecopii@dgaspc-sector1.ro.
Vă informăm că fiecare e-mail transmis, pe lângă documentele necesare încadrării în grad de handicap, trebuie să conțină și cererea de încadrare în grad de handicap, care va fi înregistrată prin Serviciul Registratură din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1, urmând ca în termen de cinci zile lucrătoare, ce decurge începând cu următoarea zi de la primirea e-mailului inițial, persoana în cauză să primească răspuns, prin intermediul adresei de e-mail, asupra:
– datei și orei planificată la care urmează a se prezenta cu copilul în vederea evaluării în cadrul Biroului de evaluare complexă din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1 – București,
și
– în cazul unui dosar incomplet, vor fi solicitate documentele necesare în vederea completării acestuia pentru obținerea încadrării într-un grad de handicap.
Lista actelor necesare încadrării într-un grad de handicap, precum și tipizatele pentru cererea încadrării în grad de handicap, fișa medicală sintetică, fișa psihopedagogică și fișa psihologică sunt afișate pe site-ul instituției.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 021.223.41.91.