INFORMARE,
Pentru evitarea răspândirii infecției cu
COVID-19, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector
1, vă informează că:
începând cu data de 01.02.2020, persoanele interesate să depună dosarul în scopul
evaluării/reevaluării situației psihosociomedicală a copilului, în
vederea încadrării în grad de handicap, cu domiciliu pe raza
sectorului 1, pot depune actele necesare și în format electronic.
Astfel, documentele
completate vor fi transmise în format jpg (poză) sau pdf la
adresa de e-mail evaluarecopii@dgaspc-sector1.ro.
Vă informăm că fiecare
e-mail transmis, pe lângă documentele necesare încadrării în grad de handicap,
trebuie să conțină și cererea de încadrare în grad de handicap, care va fi
înregistrată prin Serviciul Registratură din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1,
urmând ca în termen de cinci zile lucrătoare, ce decurge începând cu următoarea
zi de la primirea e-mailului inițial, persoana în cauză să primească răspuns,
prin intermediul adresei de e-mail, asupra:
– datei și orei planificată la care urmează a
se prezenta cu copilul în vederea evaluării în cadrul Biroului de evaluare
complexă din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1 – București,
și
– în
cazul unui dosar incomplet, vor fi solicitate documentele necesare în
vederea completării acestuia pentru obținerea încadrării
într-un grad de handicap.
Lista actelor necesare încadrării într-un
grad de handicap, precum și tipizatele pentru cererea încadrării în grad de
handicap, fișa medicală sintetică, fișa psihopedagogică și fișa psihologică
sunt afișate pe site-ul instituției.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numerele
de telefon: 021.223.41.91 sau 021.223.41.97 int.116.