Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Telefonul Copilului 119 Non-stop TelVerde, Sectorul 1 Persoane Vârstnice 0800 800 063 Intervenție în Regim de urgență 0734 454 543

Ultimele noutăți

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 1

Instrumente pentru reducerea birocrației în serviciile de asistență socială la nivelul Sectorului 1 al Municipiului București”, Cod proiect 136166/SIPOCA 856, Cod apel POCA/662/2/1/

Domeniu de activitate Durată Finanțate Stadiu
Toate domeniile de activitate
02.03.20 - 03.05.23
Fonduri externe nerambursabile
Finalizat

Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizeaza procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP

Beneficiar:

SECTORUL 1 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI

Partener:

DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI PROTECŢIA COPILULUI SECTOR 1

Durata proiectului:

martie 2020 - mai 2023

Scopul proiectului:  

creşterea eficienţei serviciilor de asistenţă socială ale Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti, atât prin aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti, cât şi a subordonatelor Consiliului Local al Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti, creşterea gradului de acces al cetăţenilor la serviciile de asistenţă socială, furnizarea unor instrumente digitale performante şi rapide care simplifică şi accelerează fluxul de lucru şi implicit capacitatea de răspuns şi soluţionare a sarcinilor curente ale aparatului administrativ.

Valoarea totală a proiectului:

2,192,099.94 lei, din care 2,148,257.94 lei finanţare nerambursabilă şi 43,842.00 lei valoarea contribuţie proprie, din care:

– 1.093.188,38 lei echivalentă cu maximum 98% din valoarea eligibilă a cheltuielilor efectuate de liderul de parteneriat;

– 1.055.069,56 lei echivalentă cu 98% maximum din valoarea eligibilă a cheltuielilor efectuate de partener.

Rezultatele Proiectului:

R1: Registrul unic electronic al serviciilor de asistenţă socială – E-SAS1 – Registru electronic interoperabil, interfaţă unică ce asigură interogarea într-o bază de date interoperabilă care va fi integrată la nivelul tuturor compartimentelor cu atribuţii în domeniul asistenţei sociale, standardizează tipurile de date şi extinde sistemul informatic de gestiune a beneficiilor de asistenţă socială la nivelul Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti;

R2: Crearea unei arhive unice prin digitalizarea arhivelor de la nivelul compartimentelor din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti (scanarea documentelor, indexarea/extragerea datelor relevante şi organizarea acestora pentru acces automat în baze de date);

R3: Servicii de audit tehnic şi de securitate al sistemului informatic;

R4: Servicii de audit financiar realizate de către un auditor financiar, certificat CAFT;

R5: Echipamente informatice PS1 – Server procesare, UPC, soluţie antivirus; rack şi consolă KVM, sistem operare server, licenţă sistem baze de date, sistem stocare, pentru DGASPC;

R6: Servicii de informare, comunicare şi publicitate a proiectului.

Ultimele noutăți

Sari la conținut